سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:10 - دوشنبه 10 شهریور 1393

13 شهریور ماه؛ اختتامیه جشنواره “جهاد مجازی 2”

اختتامیه جشنواره”جهاد مجازی 2″، 13 شهریور ماه در مجتمع فرهنگی ساعد اصفهان به همت دبیرخانه کانون های مساجد این استان برگزار می شود.

 به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الا سلام معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان اصفهان با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره “جهاد مجازی 2” در 13 شهریور ماه گفت: 906 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که از این تعداد استان‌های اصفهان و تهران هرکدام با ۲۰۷ اثر، استان‌های خراسان رضوی و آدربایجان شرقی هرکدام با ۷۲ اثر و استان مازندران با ۴۱ اثر به ترتیب بیشترین شرکت‌کننده را داشته‌اند.

وی نقش وجودی امام رضا(ع) در فرهنگ شیعه ، مهدویت، حجاب و عفاف، ولایت و بصیرت را از موضوعات این جشنواره نام برد.

حجت الاسلام معتمدی انعکاس و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در فضای مجازی، شناخت و ایجاد ارتباط وبلاگ‌نویسان متعهد و متخصص، تعمیق باورهای اسلامی انسانی در میان آحاد جامعه، انعکاس و ترویج حقایق و فعالیت‌های انجام پذیرفته در کانون‌های فرهنگی مساجد، تهیه بانک اطلاعاتی از وبلاگ‌های مساجد جهت استفاده در شبکه جهاد مجازی و ایجاد روحیه نشاط اجتماعی و کار گروهی در میان دست‌اندرکاران کانون‌های مساجد را از اهداف برگزاری این جشنواره نام برد.

شایان ذکر است،در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، موضوع ویژه این جشنواره با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار می‌شود.

فراخوان این جشنواره به همت کانون‌های فرهنگی مساجد و با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان، همچنین دانشگاه پیام نور فلاورجان اعلام شد.

پایان پیام/

منبع:شبستان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.