سرویس: غیر تولیدی » نقلی 21:45 - یکشنبه 09 شهریور 1393

صدای مردم اصفهان درباره مشکل آب زاینده‌رود به گوش دولت رسید

استاندار اصفهان در یادواره هزار شهید کارمند استان اصفهان گفت: با سفر بیش از نیمی از اعضای هیئت دولت به استان، صدای مردم اصفهان درباره مشکل آب زاینده‌رود به گوش دولت رسید.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور، استاندار اصفهان شامگاه شنبه در یادواره هزار شهید کارمند استان اصفهان با اشاره به حضور اعضای هیئت دولت در استان اصفهان اظهار داشت: نیمی از اعضای هیئت دولت در هفته دولت به این استان سفر کرده و مشکلات استان را مورد بررسی قرار دادند و امروز می‌توان گفت که صدای مردم اصفهان درباره خشکی زاینده‌رود، در کشور بلند شده است.

 وی با بیان اینکه شهدا با شجاعت خود از خاک کشور دفاع کردند، بیان داشت: آرامش امروز کشور ایران مدیون شهدایی است که با شجاعت خود به جبهه‌ها رفتند و توانستند کشور ایران را حفظ کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان 10 درصد از جمعیت شهدای کشور را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: 10 درصد از جمعیت جانبازان و ایثارگران کشور نیز متعلق به اصفهان بوده و اصفهانی‌ها در جنگ تحمیلی افتخارات بزرگی را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت پروژه‌های بسیاری در استان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت، تصریح کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح 2 هزار و 148 پروژه در استان اصفهان بودیم که بخش بسیاری از این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی افتتاح شده است.

 زرگرپور اضافه کرد: نیمی از این پروژه‌ها که در بخش‌های عمرانی، خدماتی و کشاورزی بودند، با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اجرا شده و میزان سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در استان، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.