سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:37 - یکشنبه 09 شهریور 1393

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان:

اصفهان یکی از خلق‌کنندگان برجسته مکتب دفاعی دوران دفاع مقدس است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: استان اصفهان از خلق‌کنندگان برجسته مکتب دفاعی در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه صاحب الزمان (عج) سردار غلامرضا سلیمانی در همایش نمایش اقتدار بسیجیان در حضور سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پرشور بسیجیان با اشاره به حضور سریع نیروهای گردان‌های بیت المقدس، امام حسین(ع) و امام علی(ع) از شعاع یکصد کیلومتری اصفهان در اردوگاه قدس علویجه، اظهار کرد: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی مبتنی بر مکتب دفاعی متولد شده در انقلاب اسلامی و پرورش یافته در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این مکتب حضور مردم در دوران دفاع مقدس است که استان اصفهان از خلق‌کنندگان برجسته این مکتب دفاعی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به تقدیم 23 هزار و 500 شهید به خون خفته از استان اصفهان، بیان کرد: امروز بسیج استان اصفهان با توجه به لزوم اعتلای آمادگی رزمی و دفاعی خود برای ارائه قدرت بازدارندگی دارای ساماندهی مستحکم و مناسبی است.

وی به دیدارهای متعدد سرلشکر جعفری از لشکر مردم پایه امام حسین(ع) استان اصفهان اشاره کرد و افزود: گردان‌های حاضر در میدان پس از انجام تمرینات تاکتیکی خود در مراسم همایش اقتدار حضور به هم رساندند.

گفتنی است؛ همایش نمایش اقتدار رزمایش حضرت ثامن الائمه(ع) با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان استانی با حضور 87 گردان در اردوگاه قدس علویجه اصفهان عصر دیروز به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.