سرویس: چند رسانه ای » گالری عکس 00:40 - یکشنبه 09 شهریور 1393

همراه با ورزش شرق اصفهان:

اسپادانا بهارستان بر سکوی قهرمانی ایستاد

اسپادانا بهارستان بر بام قهرمانی مسابقات نونهالان زیر 13 سال شهرستان اصفهان ایستاد.

به گزارش جعفری خبرنگار گروه ورزش اصفهان شرق: ورزشگاه پیر تختی شهر اصفهان بار دیگر شاهد حضور آینده سازانی از دیار شرق اصفهان بود و تا شاهد وناظر مسابقات نونهالان زیر 12 و 13 سال شهرستان اصفهان باشند .

 
این مسابقات که با حضور 12 تیم در دو رده سنی زیر 13سال و 12 سال برگزار می گردید در آن تیمهای از بخش های کوهپایه ، جلگه و شهر های بهارستان ، رهنان و دهنو حضور داشتند .

 
در رده سنی زیر 12 سال که با حضور 6 تیم تام نمونه اصفهان ، آینده سازان هرند ، اسپادانا بهارستان ، سپاهان رهنان، آذران عاشق آباد و سپاهان بهارستان برگزار گردید در پایان این دو تیم سپاهان رهناو و اسپادانا بهارستان بودند که گام به دیدار پایانی گذاشتند ودر این دیدار تیم سپاهان با عملکرد خوب بازیکنان نخبه خود با 4 گل از سد بهارستان گذشت و توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند عنوان دومی و سومی این مسابقات نیز از آن اسپادانا بهارستان و آینده سازان هرند شد .

 
در رده سنی نونهالان زیر 13سال که آن هم با حضور 6 تیم اسادانا بهارستان ،کوهپایه ،سپاهان رهنان ،تام نمونه اصفهان ،آینده سازان هرند و سپاهان بهارستان برگزار می گردید تیمهای بهارستان و هرند گام به دیدار نهایی این مسابقات گذاشتند که در پایان تیم اسپادانا بهارستان توانست با 2 گل از سد تیم هرند بگذرد و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند . تیمهای هرند و رهنان نیز عنوانهای دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند .

 
در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور رضا دهقان رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان ،جعفر جعفری دبیر این هیات و مسولین واحدهای هیات فوتبال شهرستان اصفهان و همچنین سید جواد حسینی مسول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان برگزار گردید به تمی های اول تا سوم هر رده به ترتیب کاپ ،مدال و احکام قهرمانی اهدا گردید.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.