سرویس: غیر تولیدی » نقلی 22:15 - شنبه 08 شهریور 1393

اجمالی/معاون پارلمانی رئیس جمهور:

هیچ اقدامی برای سپاس از شهیدان پسندیده‌تر از ساختن ایران اسلامی نیست

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز هیچ اقدامی برای سپاس از شهیدان پسندیده‌تر از ساختن ایران اسلامی نیست و باید کارمندان و سازمان‌های اداری ما در اولین فکر به فکر ساختن ایرانی اسلامی باشند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام مجید انصاری در یادواره هزار شهید کارمند استان اصفهان پیرامون مردم این استان اظهار کرد: مردم اصفهان مردمی شهید پرور و انقلابی هستند که در همه ادوار و همه عرصه‌ها ابتکار عمل و پیشتاز بوده اند و این برای من افتخار است که در جمع خانواده‌های شهدا هستم.

وی افزود: خوشبختانه در هفته دولت، اعضای دولت توانستند به استان‌های مختلف سفر کرده و از نزدیک با مردم استان‌ها صحبت کنند و انتقادات و نظرات مردم را از نزدیک بررسی کنند, همچنین من امروز به اصفهان آمدم تا در خدمت مردم اصفهان باشم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور پیرامون انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی هدیه‌ای بزرگ ازطرف خداوند بوده که در زمانی از تاریخ که تمام دنیا پرچم مخالفت با دینداری برافراشته بودند ظهور کرد و نگذاشت که اتهاماتی از قبیل عقب‌ماندگی و ضدیت اسلام با علم و آزادی ادامه یابد. زیرا این عمل سبب شده بود که دانشجویان مسلمان در کنگره‌های اسلامی در نقاط مختلف دنیا سربه زیر باشند و انقلاب اسلامی از این موضوع جلوگیری کرد.

انصاری با اشاره به شخصیت امام خمینی (ره) تصریح کرد: در چنین دورانی خداوند برای مردم ایران شخصی را از فرزندان پیامبر به مردم ایران هدیه داد تا روح و حیات دینی را مجددا در دنیا بدمد و نام اسلام و مکتب اهل بیت را به جهانیان عرضه کند که این عامل سبب شد مردم ایران نیز از زیر بار سلطه بیگانگان بیرون آیند. امام برای اولین بار صحبت از حکومت اسلامی در جهان فرمودند.

وی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی سبب شد که قرآن به عنوان قانون زندگی بشر در متن زندگی مردم قرار گیرد و قوانین ایران اسلامی را از آنجا سرچشمه دادند و همین عامل سبب شد که رسالت انقلاب اسلامی استوار بماند. البته در این موضوع نقش مردم کم نبوده است. همچنین امام خمینی توانست با اسلام واقعی، حقوق بشر مد نظر اسلام را مطرح کند زیرا از دیدگاه امام حقوق بشر واقعی نزد اسلام است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دشمنان اسلام فکر کرده‌اند با ترور می‌توانند انقلاب را نابود کنند خاطرنشان کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی به مخالفت با ما برخواستند زیرا می‌دانستند که انقلاب اسلامی ایران می‌تواند دیگر کشورهای اسلامی را جذب کرده و آنها را نیز به چنین کاری دعوت کند.

انصاری با اشاره به 8 سال دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی به مردم ایران درس‌های زیادی از قبیل رشادت و عشق داد و همینطور برای جهانیان نیز پیام ایثار و شجاعت را به همراه داشت.

وی در مورد وظیفه مردم انقلابی ایران بیان کرد: ما به عنوان میراث‌داران خون شهدا وظیفه بسیار سنگینی را برعهده داریم زیرا آنان می‌خواستند ایران را موفق و سربلند به جهانیان نشان دهند و همینطور دشمنانی به فکر نابودی اسلام بودند اما نمی‌دانستند اسلام دارای قدرت معنوی بالایی است و امروز هیچ اقدامی برای سپاس از شهیدان پسندیده‌تر از ساختن ایران اسلامی نیست و باید کارمندان و سازمان‌های اداری ما در اولین فکر به فکر ساختن ایرانی اسلامی باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: دشمنان اسلام با ایجاد گروه‌هایی مثل طالبان و داعش سبب شدند که اسلام را در دنیا بد جلوه دهند ولی انقلاب اسلامی ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته است چهره رحمانی و اعتدالی اسلام را به مردم جهان نشان دهد.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.