سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:50 - شنبه 08 شهریور 1393

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

شورا فارغ از جریان‌های سیاسی به دغدغه‌های مردم رسیدگی کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورا فارغ از جریان‌های سیاسی به دغدغه‌های مردم رسیدگی کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ غلامحسین صادقیان ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران، شورا را یک نهاد و مجموعه سیاسی ندانست و اظهار کرد: شورا باید فارغ از گروه‌های سیاسی در راستای رسیدگی به منافع و خواسته‌های مردم اقدامات لازم را انجام بدهد.

وی اضافه کرد: طی یک هفته منتهی به انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یک جو دو‌قطبی بین شورای شهر ایجاد شده بود که این جو سبب شده بود که عده‌ای از افراد دارای شأن لازم نبودند، در انتخابات هیئت رئیسه شورا دخالت می‌کردند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه سلیقه‌های شخصی نباید در شورای شهر اعمال شود، تصریح کرد: دخالت افرادی که دارای شأنیت لازم نیستند در انتخابات هیئت رئیسه عوارض و نتایج نا‌مناسبی را برای مردم به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه شورا باید به دور قیل و قال‌ها به مشکلات حوزه شهری بپردازد، ادامه داد: شورا باید روی اولویت‌های مسائل شهری متمرکز شود و به این مسائل رسیدگی کند.

صادقیان با اشاره به اینکه پیش از انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر از گوشه و کنار تلاش می‌شد که نقطه نظراتی را به شورا تحمیل کنند، تاکید کرد: اما اعضای شورای شهر با عمق سیاسی‌ای که داشته‌اند تحت تأثیر فشار‌ها و نقطه نظرات برخی از افراد قرار نگرفتند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر به صورت مجدد اعتماد خود را به هیئت رئیسه شورا نشان دادند، افزود: هیئت رئیسه شورا نیز متعهد است که به اولویت‌های شهر رسیدگی کند.

انتهای پیام/

منبع:فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.