سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:20 - شنبه 08 شهریور 1393

رئیس شورای شهر اصفهان مطرح کرد

ضرورت برخورد جدی با تکدی‌گری در شهر اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اخیرا شاهد افزایش تکدی‌گری در معابر و چهار‌راه‌های اصلی شهر هستیم و می‌طلبد که معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان به صورت جدی با تکدی‌گری در سطح شهر برخورد کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ رضا امینی پیش از ظهر امروز در نطق پیش از دستور پنجاه و سومین جلسه از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت مقابله و برخورد با تکدی‌گری در سطح شهر اظهار کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری باید برخورد با متکدیان در سطح شهر را در دستور کار خود قرار بدهد.

وی ضمن تبریک دهه کرامت بین میلاد دو گوهر گران‌بهار مدفون در سرزمین ایران اسلامی حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) اضافه کرد: همچنین سالروز شهادت اسطوره‌های خدمت صادقانه و بی‌منت، شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه امروز آخرین روز هفته دولت است، تصریح کرد: دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا جایی که جان خویش را بر سر آن نهادند و این موضوع دلیل اصلی نامگذاری هفته دولت است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ، مسلمانان از بزرگ‌ترین قربانیان تروریسم بوده‌اند، ادامه داد: دولت‌های غربی از جمله آمریکا و اسرائیل جنایتکار، ضمن محکوم کردن تروریسم، برخی دولت‌ها و سازمان‌ها را به عنوان تروریست، تحریم کرده‌اند، در حالی که بیشترین ترور‌ها را خود آنها انجام داده‌اند و می‌دهند.

امینی با اشاره به اینکه هفته حج را که هفته بازگشت به فطرت‌ها است را گرامی می‌داریم، تاکید کرد: در جهان امروز برای کسب توفیق در تمام مسائل اقتصادی و فرهنگی باید همکاری باشد تا بتوان به مقاصد عالی دست یافت.

وی با تاکید بر اینکه به منظور ایجاد این همکاری، در اصل44 قانون اساسی، بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران، مطرح و شرح و تفصیل آن در 13 شهریور 1370 به تصویب مجلس رسید، افزود: در این راستا، وزارت تعاون به منظور اعمال نظارت دولت و حمایت و پشتیبانی از بخش تعاونی در تاریخ 10 دی ماه سال 1370 تشکیل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از آقای نوبخت معاون برنامه و بودجه ریاست جمهوری که در مراسم سالگرد شهیدان رجایی و باهنر به اصفهان سفر کردند و آمادگی خود را برای هر نوع حمایت از احیای زاینده‌رود اعلام کردند، تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی واگن‌های قطار شهری به صورت آزمایشی در فاز نخست اظهار کرد: این پروژه با حضور معاون اول ریاست جمهوری به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد و در حال حاضر دولت برای پرداخت سهم دولت در پروژه قطار شهری اصفهان اعلام آمادگی کرده است.

امینی احیای رودخانه زاینده‌رود را از مهم‌ترین مطالبات مردم اصفهان دانست و اضافه کرد: در حال حاضر معاون اول ریاست جمهوری آمادگی خود را برای احیای رودخانه زاینده‌رود اعلام کرده و مقرر شده ستاد دائمی احیای زاینده‌رود تشکیل شود.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی کارگران ساختمانی تصریح کرد: ساماندهی کارگران ساختمانی از میادین و برخی اماکن عمومی سطح شهر باید مورد توجه قرار بگیرد و سازمان میادین و مشاغل شهرداری و معاونت خدمات شهری شهرداری باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام بدهند.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.