سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 18:08 - شنبه 08 شهریور 1393

سخنگوی دولت در مراسم گرامیداشت هفته دولت در اصفهان:

۶۰ میلیارد تومان برای تأمین هزینه حل مشکلات آب اصفهان در هیات دولت تصویب شد

محمدباقر نوبخت با بیان این که شخص رئیس جمهور و مجموعه دولت یازدهم از هر طرحی که بتواند مشکلات آب زاینده‌رود را حل کند به طور ویژه حمایت خواهد کرد، اذعان داشت: دولت یازدهم هرگز برای احقاق حقوق مردم اصفهان در بخش آب کوتاهی نمی‌کند و من حل و فصل مشکلات آب اصفهان و احیای زاینده‌رود را وظیفه خود می‌دانم.

به گزارش اصفهان شرق: سخنگوی دولت که به مناسبت هفته دولت و شهادت رجایی و باهنر به اصفهان سفر کرد شب گذشته در مسجد مصلای میدان قدس در میان اقشار و آحاد مردم ولایتمدار اصفهان به بیان کمبود آب و خشکسالی در اصفهان اشاره کرد و گفت: باید برای حل مشکل آب اصفهان اعتبارات ویژه ای تخصیص داده شود.

محمدباقر نوبخت افزود: دولت‌ها همواره با مشکلات داخلی و خارجی روبرو بوده‌اند، اما بخشی از مشکلات داخلی با تدبیر به راحتی قابل حل است؛ از جمله این مشکلات می‌توان به دغدغه مسئولان عالی اصفهان و مردم این استان پیرامون کمبود آب و خشکسالی اشاره کرد.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: تأکید ویژه رئیس جمهور به معاونت برنامه‌ریزی این است که آنچه اعتبار برای احیای زاینده‌رود و حل مشکل کمبود لازم است، حتماً باید تخصیص داده شود.

وی به تأکید ویژه نمایندگان اصفهان اشاره کرد و تصریح نمود: ۶۰ میلیارد تومان برای تأمین هزینه حل مشکلات آب اصفهان در دولت تصویب کردیم.

دولت یازدهم هرگز برای احقاق حقوق مردم اصفهان در بخش آب کوتاهی نمی‌کند
نوبخت با بیان این که شخص رئیس جمهور و مجموعه دولت یازدهم از هر طرحی که بتواند مشکلات آب زاینده‌رود را حل کند به طور ویژه حمایت خواهد کرد، اذعان داشت: دولت یازدهم هرگز برای احقاق حقوق مردم اصفهان در بخش آب کوتاهی نمی‌کند و من حل و فصل مشکلات آب اصفهان و احیای زاینده‌رود را وظیفه خود می‌دانم.

نوبخت با اشاره به این که دولت کنونی همچون پدری آبرومند است که با بودجه و حقوق محدود باید خانواده و فرزند دانشگاهی، عروس و داماد و خانواده عیال‌بار خود را اداره کند، بیان کرد: در این جلسات با این میزان صفا و صمیمیت و بی‌ریایی جای شهیدان رجایی و باهنر خالی است و خدا لعنت کند کسانی را که فرزندان ملت را از مردم جدا کردند اما یاد آن خدمتگزاران در قلب مردم جاودانه زنده است.

وی توضیح داد: متأسفانه با وجود آنکه ظرفیت تولید نظام جمهوری اسلامی روزانه ۴ میلیون بشکه نفت است ولی به واسطه تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان فقط یک میلیون بشکه نفت در حال حاضر تولید می‌شود و به فروش می‌رسد.

سخنگوی دولت یازدهم تأکید کرد: امروز با صدایی رسا و با درشتی به همه خائنان و دشمنان می‌گویم که اگر فکر می‌کنند با تحریم‌ها و توطئه‌ها می‌توانند ملت ایران را از پا در بیاورند زهی خیال باطل، این ملت و نظام با ایستادگی و مقاومت همچون مردم غزه مستکبران و زورگویان را به زانو درخواهد آورد.

وی اذعان کرد: هرگز امکان ندارد که سختی‌ها و تهدیدها ما را از راهی که انتخاب کرده‌ایم که همان میراثی است که شهدای انقلاب و دفاع مقدس برای ما به یادگار گذاشته‌اند قدمی عقب‌گرد کنیم.
نوبخت در ادامه با اشاره به خاطراتی از حضور خود در جنگ تحمیلی تحت فرماندهان و سرداران رشید اصفهانی در جنگ حق علیه باطل گفت: میراث و سرمایه‌های گران‌بهای ما شهیدان و راهی است که آنان با خون خود آبیاری کردند.
وی عنوان کرد:‌ ما باید تحت هر شرایطی در دولت تلاش کنیم که نظام جمهوری اسلامی ایران را از هرگونه گزند دشمنان دور بداریم، امروز حقیقتاً ما خجالت‌زده‌ایم که پس از یک سال خدمتگزاری در دولت تدبیر و امید باید شاهد یأس و درخواست همگانی کشاورزان اصفهانی برای احیای زاینده‌رود باشیم.

نوبخت اظهار کرد:‌ ما امروز نه تنها باید عزت‌مندانه از حقوق ملت ایران در پشت میز مذاکره دفاع کنیم بلکه باید با مردم ستم‌دیده سوریه و داغ‌دیده غزه همنوایی کنیم.
دشمنان امروز به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند اسلام را در عرصه‌های یگانه و یک بعدی شکست دهند.
وی با بیان این که دشمنان امروز به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند اسلام را در عرصه‌های یگانه و یک بعدی شکست دهند، گفت: پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته توسط امام راحل (ره) و درهم شکستن بلوک شرق و غرب نشان از قدرت انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن است.
سخنگوی دولت یازدهم به ترور‌های شهیدانی چون رجایی، باهنر، شهید بهشتی و شهدای محراب توسط منافقین در اوایل انقلاب اسلامی با هدف قطع و حذف مغز‌ها، بازوان و چشمان انقلاب اسلامی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: منافقین و خائنان و خاصمان هر کاری کردند که این نظام سرپا نایستد، ولی نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان با قوت ایستاده است.
وی بیان کرد: امروز اسلام بار دیگر در خطر است اسلامی که شهیدان رجایی و باهنر زنده زنده به خاطر آن سوختند و دشمن در کمین این اسلام نشسته است. نقشه شوم مستکبران عالم در حال حاضر طرح‌ریزی و علم کردن یک اسلام جعلی تروریست و وحشی و خون‌آشام در مقابل اسلام ناب محمدی است.
نوبخت گفت: وظیفه همه ما در شرایط امروز این است که چهره واقعی اسلام رئوف محمدی را به جهانیان نشان دهیم و از هرگونه افراط و تفریط و تندروی پرهیز کنیم.
سخنگوی دولت یازدهم گفت: ما در جهانی زندگی می‌کنیم که جایگاه و اعتبار دولت‌ها و کشورها براساس توسعه‌یافتگی و پیشرفت تعیین می‌شود و بر همین اساس دشمنان انقلاب و اسلام تحریم‌های ظالمانه را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تصویب کردند تا مانعی بزرگ بر سر راه پیشرفت نظام ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.