سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:30 - شنبه 08 شهریور 1393

استاندار اصفهان مطرح کرد

«کاشان» و «نجف‌آباد» دارای بیشترین سرانه شهدا در استان اصفهان

استاندار اصفهان گفت: کاشان و نجف‌آباد از نظر سرانه شهدا بیشترین آمار را در استان اصفهان به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛  رسول زرگرپور پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهیدان بارفروش که چهار تن از اعضای آن در راه اعتلای نام ایران اسلامی به شهادت رسیده‌اند اظهار کرد: با جریان زندگی خانواده بارفروش آشنا هستم و می‌دانم که از خانواده‌های ایثارگری است که چهار برابر دیگران دین خود را به دین و انقلاب اسلامی ادا کرده است.

وی همچنین با متدین و ولایت‌مدار خواندن مردم استان اصفهان بیان کرد: این استان در حالی که 6 درصد جمعیت کشور را به خود اختصاص داده اما 10 درصد از آمار شهدای کشور را به نام خود ثبت کرده و 11 درصد جمعیت ایثارگران و جانبازان کشور برخاسته از این استان هستند.

استاندار اصفهان همچنین با ویژه خواندن جایگاه کاشان در عرصه دفاع مقدس عنوان کرد: کاشان و نجف‌آباد از نظر سرانه شهدا بیشترین آمار را در استان اصفهان به خود اختصاص داده‌اند.

زرگرپور تصریح کرد: خانواده‌های شهدا در استان اصفهان سرمایه‌های ارزشمندی در این استان محسوب می‌شوند چراکه میراث گرانبهایی را تقدیم میهن و اسلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه 400 تن از فرماندهان جنگ در استان اصفهان پرورش یافته‌اند خاطرنشان کرد: شاهد خیر و برکت شهدا در سطح استان هستیم که نمونه عینی آن صبر و استقامت ایثارگران و جانبازان و خانواده آنها در این عرصه است.

در این دیدار نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه کاشان و جمعی از مسئولان بنیاد شهید به همراه حضور داشتند.

منبع:فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.