سرویس: تولیدی » مصاحبه تفصیلی 17:35 - شنبه 08 شهریور 1393

شهردار ورزنه در گفتگو با اصفهان شرق:

ورود مردم بومی به گردشگری گامی مثبت در اقتصاد ورزنه است

شهردار شهر ورزنه گفت: امیدواریم با ورود مردم بومی منطقه در گردشگری و احیای صنایع دستی و بافت های تاریخی گامی مثبت در اقتصاد شهر برداشت.

علی عطایی شهردار شهر ورزنه در گفتگوی اختصاصی با اصفهان شرق ضمن تبریک دهه کرامت و افتتاح فاز اول پروژه واحه با اشاره به این طرح اظهار داشت: همت شورا و شهرداری شهر ورزنه و بخش خصوصی در تکمیل مراحل اولیه این پروژه مهم بود و طی 10 ماه خدمت بنده در شهرداری در بحث کمک های فکری و کاری توانستیم این طرح را همراهی کنیم.

 

وی نگهداری از این پروژه ی عظیم را از اهم فعالیت های پیش رو ذکر کرد و گفت: آنچه که پس از تکمیل سایت گردشگری مورد توجه قرار دارد نگهداری پروژه و همکاری مردم و مسءولین شهر ورزنه از مدیر واحه می باشد و آنچه مهم و ضروری می باشد تبادل فرهنگی این مجموعه و مردم می باشد.

 

شهردار ورزنه ایجاد کمپ های گردشگر در آینده نزدیک را در ارتقاء بحث گردشگری منطقه مهم دانست و خاطرنشان کرد: طی صحبت هایی که با مسءولین شهر داشتیم، سعی بر این است که بتوان در بحث امنیتی و رفاهی و ایجاد کمپ های گردشگری کمکی در جهت پایداری پروژه واحه انجام داد.

 

وی تکمیل ترمینال شهر ورزنه را در حمل و نقل برون شهری موثر دانست و با توجه به نیاز ضروری شهر به این مکان تصریح کرد: ساماندهی حمل و نقل برون شهری در ورود و خروج مسافر و همچنین ایمن سازی جاده های منتهی به ورزنه اعم از ورزنه- اژیه می تواند در اراءه خدمات در مسیری با امنیت بالاتری موثر واقع شود.

 

IMG_7760111

این مقام مسئول شهرداری از تکمیل بزرگترین میدان استان اصفهان تا 2 ماه آینده خبر داد و افزود: میدان امام رضا در ورودی شمال شهر ورزنه که باعث اتصال سه جاده اصلی شهر و سه استان می باشد در حال ساخت و تکمیل جدول گذاری می باشد و در این راه نگاه منطقه ای به این میدان وجود دارد که امیدواریم با کمک راه و شهرسازی تا 2 ماه آینده به تکمیل برسد.

 

عطایی با انقلابی خواندن مردم ورزنه در  طول فراز و نشیب های انقلاب بیان کرد: مردم شهید پرور ورزنه با نگاه جهادی همسو با مدیریت جهادی حرکت میکنند و امیداریم با توجه به فاصله زیاد ورزنه با مرکز استان بتوان با ورود مردم بومی منطقه در گردشگری و احیای صنایع دستی و بافت های تاریخی گامی مثبت در اقتصاد شهر برداشت.

 

وی از افتتاح موزه تاریخی شهر خبر داد و گفت: طی صحبت هایی که با میراث صورت گرفت سعی بر آن شد تا بتوان در ماههای آینده این مکان را به بهره برداری رساند. شهردار ورزنه ازفعالیتی نزدیک به 10 برابر سالهای گذشته جهت لکه گیری خیابان ها و ترمیم آن گفت و همه این اقدامات را تلاش در جهت توسعه اقتصادی و کمک به امر گردشگری عنوان کرد.

 

شهردار شهر ورزنه بحث ارزش های اسلامی را در بحث گردشگری مهم و ضروری خواند و افزود: کشوری اسلامی هستیم و خارج از ارزش های اسلامی حرکت نخواهیم کرد و می بایست در خصوص سایت گردشگری این مساله مهم و فراموش نشود زیرا بخش خصوصی خود در این رابطه دغدغه دارد.

وی در پایان در ادمه بحث اصول اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با کمک مردم در حفظ ارزش های اسلامی کمک کنیم.

 

 

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “ورود مردم بومی به گردشگری گامی مثبت در اقتصاد ورزنه است”

  1. ورزنه ای گفت:

    آفرین به شهردار فعال ورزنه و با تشکر از زحمات ایشان در این مدت کوتاه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.