سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 21:20 - جمعه 07 شهریور 1393

امام جمعه شهر اژیه:

مردم در پرداخت قبوض خود هم دچار مشکل شده اند/ مسئولین به فکر مردم باشند

امام جمعه شهر اژیه گفت: امروز در اين منطقه مردمي كه در طول عمر خود آبرومند زندگي كرده اند و اهل كمك به فقرا و دادن زكات بوده اند زندگي سختي را مي گذراند و در پرداخت قبوض خود دچار مشكل شده اند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه: حجت الاسلام شاهميري ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر اژيه با اشاره به پيروزي مردم غزه در مقابل رژيم كودك كش صهيونيست در جنگ پنجاه روزه گفت: در اين جنگ اسرائيل به شكست خود اعتراف كرد . نخست وزير رژیم صهیونیستی علت شكست خود را در برابر گروههاي مقاومت فلسطين حمايت و پشتيباني كشور بزرگي مانند ايران از اين گروهها عنوان كرده است.
وی با اشاره به شادی مردم کشور در قبال پیروزی فلسطین اظهار داشت: امروز ملت ما و همه مسلمين جهان از شادي مردم فلسطين شاد هستند . اين وظيفه هر مسلمان و انسان آزاده است كه در شادي و غم ملت فلسطين شريك باشد.
شاهمیری گفت: رسوايي ديگر رژيم صهيونيستي در روزهاي اخير شكار پهپاد اين رژيم بر فراز شهر نطنز توسط نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران بود كه باعث سرافكندگي بيشتر براي اسرائيل شد .
امام جمعه شهر اژيه ضمن تبريك هفته دولت تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخير خود با گرامي داشت ياد و خاطره اين شهداي بزرگوار فرمودند : “جهت گيري و روحيه انقلابي و طلب رضاي الهي از مهمترين ويژگيهاي اين دو شهيد بزرگوار بود .”
حجت الاسلام شاهميري با اشاره به ديدار مقام معظم رهبري با اعضاي هيئت دولت گفت: در اين ديدار رهبر انقلاب ايجاد ارامش روحي و رواني در جامعه، كنترل و كاهش نرخ تورم ، اجرای طرح نظام سلامت از اقدامات با ارزش و خوب دولت یازدهم در یک‌سال گذشته برشمردند و همچنين 15 توصيه به دولت داشتند. ايشان دولت را به سعه ي صدر و نرم بودن در قبال انتقادهاي منصفانه توصيه كردند و بيان داشتند در برخی موارد برخی انتقادها، تند و گاهی غیرمنصفانه هستند.
خطیب نماز جمعه یکی از توصيه هاي ديگر رهبر انقلاب به دولتمردان را توجه ويژه به بخش كشاورزي و صنايع تبديلي دانست و خاطرنشان کرد:
تحقق اين توصيه منوط به وجود آب براي كشاورزي است كه ما از اين تريبون مكرر اعلام كرده ايم براي مردم شرق اصفهان كه اكثريت آنها كشاورز هستند و امرار معاش آنها از اين شغل بوده است چاره انديشي شود. امروز در اين منطقه مردمي كه در طول عمر خود آبرومند زندگي كرده اند و اهل كمك به فقرا و دادن زكات بوده اند زندگي سختي را مي گذراند و در پرداخت قبوض خود دچار مشكل شده اند. از مسئولين مي خواهيم به فكر مردم باشند و براي حل مشكلات اين مردم تلاش كنند.
امام جمعه شهر اژيه با اشاره به انتصاب حجت الاسلام محسني اژه اي به معاون اول قوه قضائيه گفت :اين انتصاب نشانه عملكرد موفق ايشان در دوران مسوليتشان در قوه قضائيه است . امروز مسئوليت سنگيني در مبارزه با مفاسد اقتصادي بر عهده قوه قضائيه است . كساني كه ميلياردها تومان وام از بانكها گرفته اند و باز پرداخت نمي كنند و بانكها براي جبران كسري بودجه خود سود وامهاي خود را تا 28 درصد افزايش داده اند . بانكها بجاي افزايش سودهاي خود با كمك قوه قضائيه مطالبات خود را از بدهكاران كلان بانكي باز پس بگيرد .

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.