سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 16:02 - جمعه 07 شهریور 1393

امام جمعه ورزنه:

موضع‌گیری علمای اصفهان در قضیه آب، راهگشای رفع مشکلات است

امام جمعه ورزنه گفت: موضع‌گیری علمای اصفهان در قضیه آب، راهگشای رفع مشکلات است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام حمیدرضا صادق‌زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مسجد جامع شهرورزنه با توصیه به رعایت تقوا و پرهیز از گناهان، به روایتی از امام محمد باقر (ع) اشاره و اظهار کرد: امام محمد باقر (ع) در روایتی می‌فرمایند که بهشت پیچیده شده در مشکلات، تحمل و صبر و صابر را 3 نشانه است که از تنبلی بیزار است، افسرده نمی‌شود و از پروردگار خود شکوه نمی‌کند.

 

امام جمعه ورزنه به نتیجه صبر اشاره کرد و ادامه داد: صبر و استقامت نتیجه پیروزی بر مشکلات را برای صابر به ارمغان خواهد آورد.

 

صادق‌زاده در خطبه دوم نماز جمعه این هفته ورزنه به سفر معاون اول رئیس جمهور اشاره و خاطرنشان کرد: شاه بیت سفر معاون محترم ریاست جمهوری به اصفهان مباحث آب، کشاورزی و همچنین احیای رودخانه زاینده‌رود بود که نکته مهم آن اشراف علماء و حمایت قاطع ایشان از مباحث کشاورزی و به ویژه شرق اصفهان است که از علمای عظام آیت‌الله مظاهری، ناصری و طباطبایی‌نژاد قدردانی می‌کنیم.

 

امام جمعه ورزنه با اشاره به پیروزی مقاومت در برابر رژیم جعلی صهیونیستی عنوان کرد: پیروزی مردم غزه به دلیل صبر، استقامت و مقاومت مردم بود که این پیروزی را به ملت مظلوم فلسطین تبریک می‌گوییم.

 

صادق‌زاده در پایان با اشاره به بیانات مهم و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: مقام معظم رهبری به دولت توصیه اکید در ارتباط با آب و کشاورزی فرمودند و توجه به کشاورزی و همچنین صنایع تبدیلی و کشاورزی در روستاها حاکی از اشرافیت مقام عظمای ولایت در پیگیری و رفع مشکلات کشاورزان در سطح کشور است که ان‌شاءالله با رهنمودهای ایشان دولتمردان مشکلات مردم را پیگیری و برطرف کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.