سرویس: تولیدی » خبر پوششی 08:15 - شنبه 08 شهریور 1393

معاون عمرانی استانداری در افتتاح سایت واحه ورزنه:

توسعه گردشگری نقش موثری در اشتغال جوانان شرق اصفهان دارد

معاون عمرانی استانداری گفت: با رونق ظرفیت ها و توسعه گردشگری در شرق اصفهان می توان زمینه های شغلی فراوانی ایجاد کرد.

به گزارش اصفهان شرق: مهندس طرفه معاون عمرانی استانداری در افتتاح فاز نخست سایت تفریحی گردشگری واحه با مهم خواندن بخش گردشگری در راستای اقدامات دولت اظهارکرد: استان اصفهان از پتانسیل و ظرفیت های اساسی کشور است که با شروع دولت جدید به حمدلله رشد قابل توجهی را تجربه کرده است و همت مدیریتی استان برای رونق گردشگری از جهات مختلف از جمله ساخت هتل ها و ساختمان هایی که امکان پذیرش گردشگر را داشته است، می باشد.

 
وی از حرکت سریع راه اندازی و بهره برداری پروژه های گردشگری استان خبر داد و گفت: پروژه های گردشگری که به دلایلی متوقف شده بودند با مدیریت خوب استان دوباره شروع به کار کردند و یکی از کارهایی که مدیریت استان مدت ها منتظر بهره برداری آن بود همین سایت گردشگری تفریحی واحه می باشد که سرمایه گذار آن تلاش عاشقانه ای را برای به ثمر رساندن ان انجام داد.

 
طرفه توسعه گردشگری در شرق اصفهان را عاملی برای ایجاد اشتفال جوانان خواند و تصریح کرد: منطقه شرق اصفهان به همه لحاظ با ارزش می باشد که تلاش های استانی برای رونق هر چه بیشتر آن می باشد.

 
وی در پایان سایت تفریحی واحه را مکانی برای حضور مردم علاقه مند به گردشگری معرفی کرد که امکانات تفریحی خوبی در آن فراهم خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.