سرویس: تولیدی » خبر پوششی 07:00 - شنبه 08 شهریور 1393

با حضور مسئولین:

فاز نخست سایت تفریحی واحه ورزنه افتتاح شد

فاز نخست سایت تفریحی واحه با حضور مسئولین استانی و محلی در محل اجرای پروژه واقع در تپه های ماسه ای ورزنه افتتاح شد.

به گزارش اصفهان شرق: ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در آیین افتتاحیه سایت واحه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر نشاط اجتماعی گفت: 2 پروژه ی گردشگری منحصر به فرد در شرق اصفهان فرصت خوبی را جهت تفریحات کویر نوردی فراهم می کند و این در حالی است که در حوزه اوقات فراغت و نشاط اجتماعی خیلی فعالیت های ارزنده ای را به مراتب نداشته ایم در صورتی که با استفاده از ظرفیت های موجود در منطقه می توان این فرصت را فراهم کرد.

 
دکتر محسن مصلحی داشتن برنامه ریزی مدون را عاملی در جهت استفاده صحیح از ظرفیت های موجود گردشگری خواند و اظهار داشت: قطعا اگر برنامه ریزی مدون نداشته باشیم از هدف خارج خواهیم شد و این در صورتی است که فرصت های بسیاری در این حیطه و ساماندهی اوقات فراغت برای نسل جوان وجود دارد.

 
وی با اشاره به اشتغال پایدار در بحث گردشگری و جلوگیری از مهاجرت های منطقه ای بیان کرد: پروژه های گردشگری قطعا فرصت های شغلی مناسبی را برای مردم محلی فراهم کرده و از مهاجرت هایی که امروز از روستا به شهر ها صورت می گیرد تاثیری معکوس دارد.
مصلحی در پایان چشمه آب گرم ورتون را یکی دیگر از فرصت های گردشگری در شرق اصفهان و عاملی جهت اقتصاد پویا و ارز آوری منطقه خواند.

 

 

گفتنی است در این مراسم عطایی شهردار ورزنه مراتب تشکر خود را از این پروژه در حضور مردم اعلام کرد.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “فاز نخست سایت تفریحی واحه ورزنه افتتاح شد”

  1. مدلباس گفت:

    باسلام ممنون عالی ومفیدبود

  2. سلام …با تشکر شما
    اگه ممکنه توضیح در مورد تور وقیمت اقامت واگه بخواهیم با ماشین شخصی خودم منظورم شاسی بلنده…بیایم هزینه چقدر باید پرداخت کنیم ..کجا ثبت نام کنم.مرسی از شما

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.