سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 06:15 - پنجشنبه 06 شهریور 1393

مسئول کانون بانوان شهر حسن آباد:

جامعه به شخصیت زنان بها دهد/ زنده به گور کردن از آن جاهلان بود

مسئول کانون بانوان شهر حسن آباد گفت: دختران ما می بایست دنبال علم و دانش بروند و فرصت را غنیمت شمرده تا بتوان به راه درست هدایت شد و جامعه نیز باید به مقام دختر و زنان احترام بگذارد.

مسئول کانون بانوان شهر حسن آباد در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه اظهار داشت: بانوان ما باید حضرت معصومه(س) را الگو و اسوه ی خود قرار دهند و حیا را پاس بدارند. پوشش مناسب را انتخاب و قدر دان والدین خود باشند.

 

صادقی افزود: دختران ما می بایست دنبال علم و دانش بروند و فرصت را غنیمت شمرده تا بتوان به راه درست هدایت شد و جامعه نیز باید به مقام دختر و زنان احترام بگذارد.

 

این بانوی فعال شهر حسن آباد با توجه به دوران جاهیلیت و زنده به گور کردن دختران بیان کرد: وقتی که در زمان جاهلیت و بعضی جوامع غربی زن را مایه عار و بدبختی می دانستند و از دختر نفرت داشتند و حتی انها را زنده به گور می کردند در چنین محیطی اسلام جایگاه انسانی زن را احیا کرد و او را ریحانه یعنی شاخه گل ظریف معرفی می کند و یکی از ارمغان های زیبای پیامبر شخصیت دادن به دختر و زن بود تا انجا که می فرمایند: بهترین فرزندانتان، دخترانتان می باشند.

صادقی در پایان به فعالیت های این کانون در ایام دهه کرامت اشاره و افزود: در این دهه کانون بانوان برای اولین بار همایش را برای بانوان شهر برگزار می کند که شامل(سخنرانی یکی از مسئولین و نمایشگاه تحت عنوان حجاب و عفاف، مسابقات ورزشی و کلاسهای آموزش قرآن و برنامه های متنوع دیگر ) که این برنامه در روز پنجشنبه مورخ 13/6/93 برگزار می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.