سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:15 - پنجشنبه 06 شهریور 1393

شهرآورد امسال اصفهان نسبت به سال‌های گذشته حساس‌تر است

سرمربی سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: نتیجه شهرآورد ۲ تیم سپاهان و ذوب‌آهن قابل پیش‌بینی نبوده اما شهرآورد امسال این ۲ تیم، با توجه به جایگاه آنها در جدول رده‌بندی، از حساسیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول کربکندی پیرامون شهرآورد بین 2 تیم سپاهان و ذوب‌آهن در هفته ششم لیگ برتر اظهار کرد: شهرآورد اصفهان نیز مانند تمام شهرآوردها، از حساسیت بالایی برخوردار بوده و توجه بسیار زیادی به این بازی است زیرا برای مردم اصفهان بسیار مهم تلقی می‌شود.

وی تصریح کرد: شهآورد اصفهان، بازی اثرگذاری در لیگ برتر بوده  و می‌دانیم که سپاهان در 2 هفته گذشته نتوانسته بردی را در کارنامه خودش داشته باشد و ذوب‌آهن هم تا به اینجای کار نتوانسته طعم  برد را بچشد بنابراین  مشخص است که سپاهان در جدول وضعیت بهتری را نسبت به ذوب‌آهن دارد.

سرمربی سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان افزود: ذوب‌آهن در این 5 هفته، بازی‌های خوبی را ارائه کرده اما تمام مشکلش در گل‌زنی و نتیجه نگرفتن خلاصه می‌شود و نتوانسته وضعیت خوبی را در لیگ چهاردهم برای خودش رقم بزند.

وی بیان کرد: شهرآورد سپاهان و ذوب‌آهن کاری به موقعیت و جایگاه 2 تیم در جدول مسابقات لیگ برتر ندارد و بازی سختی برای ذوب‌آهن و سپاهان تلقی می‌شود و سپاهان هم نمی‌تواند بازی مقابل ذوب‌آهن را آسان تلقی کند.

کربکندی به بازیکنان با تجربه ذوب‌آهن اشاره کرد و گفت: سپاهان در حمله و رو به جلو قوی‌تر از ذوب‌آهن بوده و می‌تواند برای ذوب‌آهن خطرناک باشد اما نباید فراموش کرد که ذوب‌آهن بازیکنان باتکنیک و اثرگذاری دارد که می‌توانند به عمق دفاع سپاهان حمله کنند.

وی تصریح کرد: نتیجه بازی تحت هیچ عنوانی قابل پیش‌بینی نیست زیرا سپاهان فقط در 3 هفته نخست توانست پیروز میدان شود و شکست سنگینی را مقابل نفت تهران داشت و در بازی هفته بعدی خود بازی را با نتیجه تساوی به پایان رساند.

سرمربی سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان افزود: سپاهان از صدر جدول دور شده و تلاش خود را در این هفته به کار می‌گیرد که به صدر جدول نزدیک‌تر شود و ذوب‌آهن هم به دنبال این است که خود را از فشار‌های روحی و روانی رهایی ببخشد و وضعیت خود را در جدول ارتقا بدهد.

وی خاطرنشان کرد:ذوب‌آهن با توجه به بازی‌های گذشته خود حفظ توپ خوبی دارد و امیدواریم بازی زیبا و جذابی را از 2 تیم شاهد باشیم.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.