سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 11:00 - پنجشنبه 06 شهریور 1393

جهانگیری: اصفهانی‌ها مطمئن باشند آب به زاینده‌رود برمی‌گردد

معاون اول رئیس‌جمهور در اصفهان با بیان اینکه همه کلانشهر‌ها با مشکل آب مواجه هستند، گفت: طرح‌ها و تصمیماتی خوبی در شورای عالی آب گرفته شده است و اصفهانی‌ها مطمئن باشند آب به زاینده‌رود برمی‌گردد.

به گزارش اصفهان شرق؛ اسحاق جهانگیری در افتتاح شهر رویاهای اصفهان، اظهار کرد: بسیار خرسندم که در هفته دولت در اصفهان هستم و در برنامه‌هایی که استاندار اصفهان برای ما پیش‌بینی کرده بود حضور یافتم، همینطور در حسن ختام برنامه‌های خود در افتتاح این شهر بازی حضور یافتم.

وی افزود: خوشبختانه اصفهانی‌ها همیشه در همه عرصه‌ها پیشقدم بوده که در آن زمان که در 8 سال دفاع مقدس جنگ بودند، شهدای بسیاری به انقلاب تقدیم کردند و اکنون که به فکر زیباکردن شهر خود هستند و برای سرگرمی و شادی مردم و جوانان اصفهانی کار می‌کنند؛ اما این بدین معنا نیست که اصفهان با این همه زیبایی و تمدن مشکل نداشته و قطعا مشکلاتی در این شهر وجود دارد که دارای پیچیدگی خاصی و نیازمند تدبیر جدی است.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به همت متخصصان اصفهانی گفت: من با شناختی که از مردم اصفهان و متخصصان اصفهانی دارم، می‌دانم که مشکلات این شهر درست می‌شود؛ یقینا برای هیچ ایرانی و اصفهانی وضعیت زاینده‌رود مطلوب نیست؛ امیدوار هستیم که در آینده‌ای نه چندان دور زاینده‌رود اصفهان زنده شود که برای همه مردم اصفهان روحیه ‌بخش است و بخش زیادی از زیبایی اصفهان مرهون و مدیون آب اصفهان است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور یکی از برنامه‌های اصلی که در نظر دارد آن را حل کند مشکل آب است؛ در کشور ما با این مشکل روبه‌رو هستیم و همه شهرهای ما با این مشکل بزرگ مواجه هستند؛ امیدوار هستیم با اولویت‌دادن به مشکل زاینده‌رود بتوانیم این مشکل در اصفهان حل کنیم و طرح‌ها و تصمیماتی خوبی در شورای عالی آب گرفته شده و اصفهانی‌ها مطمئن باشند آب به زاینده‌رود برمی‌گردد.

جهانگیری بیان کرد: کلانشهرها با مسائل جدی مثل ترافیک و محیط زیست روبرو هستند و باید در این رابطه تلاش‌هایی صورت گیرد؛ به همین دلیل دولت امسال مسئله سلامت را در اولویت کاری خود قرار داده و این سلامت شامل سلامت روحی و جسمی است، مردم باید در زندگی خویش شادی و تفریح و سرگرمی داشته باشند چراکه در صورت وجود برنامه‌های سرگرم کننده در زندگی مردم بسیاری از آسیب‌های اجتماعی حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که افتتاح چنین شهربازی‌ها و مجموعه‌های فرهنگی به دیگر شهرها منتقل شده و آنها اصفهان را الگوی خود قرار دهند دو دولت نیز در نظر دارد آنچه که در توان دارد در این رابطه با استانداران و شهرداران دیگر شهرها همیاری و همکاری داشته باشد.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.