سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - پنجشنبه 06 شهریور 1393

گزارش تصویری تسنیم از سفر یک روزه معاون رئیس‌جمهور به اصفهان

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در سفری یک روزه به همراه چیت‌چیان وزیر نیرو، نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، ستاری معاون علمی و فن‌آوری رئیس‌جمهور، حجتی وزیر جهاد کشاورزی و معاون وزیر نیرو به اصفهان آمد.

به گزارش اصفهان شرق؛ اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور روز گذشته در سفری یک روزه به همراه چیت‌چیان وزیر نیرو، نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، ستاری معاون علمی و فن‌آوری رئیس‌جمهور، حجتی وزیر جهاد کشاورزی و معاون وزیر نیرو به اصفهان آمد.

وی در نخستین برنامه سفر خود راهی شهرک علمی – تحقیقاتی اصفهان شد و پس از آن از پژوهشکده رویان اصفهان بازدید کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور پس از آن راهی شرکت فولاد مبارکه شده و 5 طرح زیست محیطی و صنعتی در شرکت فولادمبارکه اصفهان را افتتاح کرد.

جهانگیری در برنامه بعدی سفر خود به صورت هوائی از مرکز همایش‌های بین‌المللی، ورزشگاه نقش جهان اصفهان و حوزه آبریز رودخانه زاینده‌رود بازدید کرد.

وی پس از آن در جلسه شورای اداری استان اصفهان شرکت کرده و با آیت‌الله مظاهری دیدار داشت؛ بازدید از پروژه قطار شهری اصفهان نیز از دیگر برنامه‌های سفر معاون اول رئیس‌جمهور به اصفهان بود.

جهانگیری در آخرین برنامه کاری سفر یک روزه خود به اصفهان، شهربازی “شهر رویاها” را به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار داد و در ساعت 24 اصفهان را به مقصد تهران ترک کرد.

 منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.