اصفهان شرق

هیچگونه مجوزی برای تجمع ششم شهریور در اصفهان صادر نشده است

کدخبر: 29147
1393/06/05 در ساعت 12:22

به گزارش اصفهان شرق: رسول یاحی گفت: هیچ مجوزی برای تجمع مردم شریف اصفهان در روز پنجشنبه آخر هفته در زاینده‌رود صادر نشده و نیازی هم به این موضوع نیست.

 

وی اظهار کرد: تاکنون پیگیری‌های مدیریت استان به گونه‌ای بوده که روند پیگیری پرونده زاینده‌رود در محیطی آرام و در بستر منطق پیش رفته که پیشرفت‌های خوبی نیز داشته است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه درخواست کنندگان این تجمع هدفشان رساندن صدای تشنگی مردم و شهر اصفهان به مسئولان کشور بود که خوشبختانه با سفر معاون اول رئیس جمهور این موضوع به خوبی محقق شد و تصمیمات خوبی هم در این زمینه گرفته شد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم اصفهان همواره مردمی با فهم، تمدن و فرهنگ بالا هستند، تصریح کرد: آنها نیز در این مسیر مسئولان استان را یاری می‌کنند تا در شرایطی آرام و به دور از غوغاسالاری روند احیای رودخانه زاینده‌رود را پیگیری کنند.

 

یاحی ادامه داد: مدیریت استان با احتمال اینکه برخی افراد سودجو بخواهند از این موضوع سوءاستفاده کنند، خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی با کنترل موضوع اجازه هرگونه سوءاستفاده به افرادی را که قصد دارند جو آرام استان را متشنج کنند نمی‌دهند و مطمئنا مردم شریف اصفهان نیز در این زمینه تابع قانون خواهند بود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از چندی پیش موضوع تجمع مردم اصفهان در روز ششم شهریور ماه در کنار یکی از پل‌های تاریخی استان مطرح بود که در برخی منابع عنوان می‌شد نمایندگان مجلس خواستار برگزاری این تجمع بودند، اما با سفر معاون اول رئیس جمهور و محقق شدن بخشی از سیاست‌های مدیریت استان در احیای رودخانه زاینده‌رود، مدیریت استان با این تجمع مخالفت کرد تا همچنان پیگیری‌های قانونی و اداری این موضوع در بستری آرام صورت پذیرد.

 

منابع: فارس