سرویس: اجتماعی 09:23 - چهارشنبه 17 مهر 1392

یگان تکاور ارمغان نیروی انتظامی در منطقه شرق اصفهان

سرهنگ یاردوستی گفت: یکی از ارمغان های نیروی انتظامی برای مردم استقرار یگان تکاوری در منطقه است که موجب برقراری امنیت در منطقه می باشد.

سرهنگ یاردوستی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اصفهان در گفتگو با خبرنگاراصفهان شرق به سوالات وی پاسخ داد:

–  نظر شما درارتباط با نقش نیروی انتظامی در پیش برد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی چیست؟

نقش نیروی انتظامی بامردم گره خورده است. وقتی همه اعم از (نیروی انتظامی، مردم و معتمدین محلی ) با یکدیگر همکاری کنند بسیاری از مشکلات که نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند با آن مقابله کند رفع خواهد شد.
همچنین ایشان درجواب اینکه باتوجه به وسعت شرق اصفهان وجاده های عبوری به شهرهای بزرگ امنیت این منطقه راتاچه حدی برآوردمی کنید بیان نمود:

امنیت را باید ازمردم پرسید انصافا کلانتری های منطقه شرق اصفهان دراین مورد مشکل خاصی نداشته اند و این رامدیون مردم هستیم .

همکاری مردم وبسیج باعث این شد که مجرمین نتوانند درمنطقه فعالیت کنند واگر موردی ازاین ناحیه صورت گرفت بابرخورد به موقع  واطلاع رسانی مردم به نیروی انتظامی اقدامات لازم را انجام خواهد شد.

یکی دیگر از بحثهای مورد توجه، آموزش هایی است که نیروها داشته و دستگیری هایی که توسط نیروی انتظامی انجام می گیردد و باید این اقدامات اطلاع رسانی دقیق وقوی بشود.

سرهنگ یاردوستی متذکر شد: یکی از ارمغان های نیروی انتظامی برای مردم استقرار یگان تکاوری در منطقه است که موجب برقراری امنیت می شود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.