سرویس: تولیدی » خبر پوششی 08:04 - پنجشنبه 06 شهریور 1393

مشاور اجتماعی استانداری اصفهان:

تلاش جهاد کشاورزی در جهت گرفتن مطالبات کشاورزان جای قدردانی دارد

مشاور اجتماعی استاندار اصفهان گفت: اداره جهاد کشاورزی همیشه با تمام توان حامی کشاورزان بوده است و تلاش های خوبی را در جهت مطالبات مردم و همچنین پیگیری و رفع مشکلات عزیزان کشاورز داشته است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: هم زمان با فرا رسیدن هفته دولت حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده مشاور اجتماعی استاندار و امام جمعه شهر ورزنه از اداره جهاد کشاورزی بخش بن رود بازدید نمود.

 

مشاور اجتماعی استاندار ضمن تبریک هفته دولت و تشکر از تلاش های کارکنان جهاد کشاورزی اظهار داشت: اداره جهاد کشاورزی همیشه با تمام توان حامی کشاورزان بوده است و تلاش های خوبی را در جهت مطالبات مردم و همچنین پیگیری و رفع مشکلات عزیزان کشاورز داشته است که این جای قدردانی دارد و این حقیر از زحمات همه مسئولین جهاد کشاورزی چه در استان و شهرستان و چه در منطقه بن رود تشکر می کنم.

 

حجت الاسلام صادق زاده با توجه به خشکی زاینده رود بیان داشت: جهاد کشاورزی همواره مدد رسان مادی و معنوی کشاورزان بوده و هست و امروز اگر چه باخشکی زاینده رود مواجه هستیم اما تسریع در انجام ده ها پروژه کشاورزی صنعتی، دامداری و طیور در زمینه های مختلف گلخانه، مرغ، بوقلمو، بلدرچین و کبک و غیره حاصل زحمات مردم و مدیران این اداره می باشد.

 

Vater-Mark-(2)11

امام جمعه ورزنه تصریع نمود: انشاء الله با پیگیر هایی که انجام می دهید هر چه سریعتر مرحله دوم کمک معیشتی که مرحمی بر آلام مردم کشاورز منطقه می باشد انجام گیرد.

 

پیش از سخنان امام جمعه ورزنه ابراهیمی مسئول جهادکشاورزی بخش بن رود ضمن خوش آمدگویی از حضور امام جمعه ورزنه در اداره جهاد کشاورزی تشکر نمود.

 

ابراهیمی در ادامه با اشاره به عملکرد جهاد کشاورزی اظهار داشت: با توجه به خشکسالی های اخیر با تشویق و ترغیب کشاورزان و با همتی که مردم داشتند توانستیم در راستای اشتغال زایی با همکاری ادارات مربوطه تعداد  80واحد تولید قارچ، 10واحد پرورش بلدرچین و کبک،10واحد گلخانه فعال و همچنین تعدادی واحد پرورش بوقلمو را داشته باشیم و همچنین در بخش کشاورزی 60هکتار کشت درخت پسته و انار انجام گرفته است.

 

Vater-Mark-(2)7575757

وی با توجه به خشکسالی های اخیر گفت: کشاورزان در آب سالی بیش از 19هزار هکتار سطح کشت داشتند که 12هزار هکتار آن زیر کشت غلات می رفت. سایر محصولات با وجود 36حلقه چاه عمیق به 800هکتار کاهش یافته است که امیدواریم با جاری شدن آب در زاینده رود در آبان ماه دوباره شاهد پویای منطقه در بخش کشاورزی باشیم.

 

ابراهیمی گفت: در بخش دامداری هم 100 هزار دام سبک و10  هزار دام سنگین که دامداران در واحد های سنتی و صنعتی در حال فعالیت می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.