سرویس: تولیدی » مصاحبه تفصیلی 15:32 - سه شنبه 04 شهریور 1393

قهرمان کشوری پاور لیفتینگ:

عشق ورزش مرا دلگرم پاور لیفتینگ کرد/ وطن دوستی حسی زیبا در مسابقات است

حمید نظری گفت: اگر کسی قصد ورود به این ورزش را دارد شرط اصلی را علاقه قرار دهد زیرا این رشته در آمد زایی برای هیچ فردی ندارد و علاقه حرف اول را در این رشته می زند.

حمید نظری قهرمان کشوری پاور لینتینگ و کارمند شرکت قارچ یکتای سپاهان در گفتگو با اصفهان شرق از عشقی گفت که 12سال او را پابست پاور لیفتینگ کرده است و ادامه داد: این رشته از سال 75 وارد ایران شد و من آن زمان در سن نوجوانی بودم. به وزنه برداری علاقه ی زیادی داشتم ولی به دلیل وزن کم نتوانستم وارد رشته ی وزنه برداری شوم و به همین دلیل پا را به رشته ای دیگر گذاشتم که مرا عاشق خود کرد.

 
وی قهرمان چند دوره کشوری و آسیایی بود و با اشاره به کسب چندین کاپ قهرمانی افزود: از سن 16 سالگی وارد این رشته شدم و با اراده ی قوی گام بر می داشتم و پشتکار زیاد موجب شد تا 6 مقام اول و 2 مقام دوم کشوری را از آن خود کنم. امسال نیز علی رغم نبود اصفهان در مسابقات از طریق کرمانشاه وارد مسابقات شدم و رتبه ی اول را به دست آوردم.

 
حمید نظری منتخب کشور جهت شرکت در مسابقات آسیایی تصریح کرد: ایران علی رغم پیشرفت هنوز وارد مسابقات جهانی نشده است زیرا هنوز به رکورد جهانی نرسیده ولی حرف اول آسیا را می زند، بنده در 2011 مقام اول آسیا را بدست اوردم و امسال با عزم و اراده ی قوی و توکل به خدا در مسابقات 2015 شرکت خواهم کرد و امیدوارم با رکورد زنی بتوانم به مسابقات جهانی برسم.

 
وی از علاقه ی وافرش به این ورزش گفت و با اشاره به قهرمان پرور خواندن اصفهان خاطر نشان کرد: اگر کسی قصد ورود به این ورزش را دارد شرط اصلی را علاقه قرار دهد زیرا این رشته در آمد زایی برای هیچ فردی ندارد و علاقه حرف اول را در این رشته می زند.

 

حمید نظری
این قهرمان شرکت قارچ یکتا از احساس خوبی که در بالا رفتن پرچم ایران به او دست می داد گفت: وقتی در خارج از کشور جهت مسابقه ای اعزام می شویم حس وطن دوستی بیشتر در ما پیدا می شود زیرا آنجا منتخب کشورت هستی که برای هزاران چشم امیدوار ورزنه بر می داری و این احساس بیشتر مختص به مسابقات خارج از کشور است. لذا این حس زمانی به اوج خود می رسد که بر سکوی قهرمانی ایستاده و پرچم کشور اسلامی بالاتر از رقبا قرار گیرد.

 
وی در پاسخ به این سوال که اگر روزی به مسابقات جهانی راه یافتید در برابر اسراییل چه عکس العملی انجام می دهید تصریح کرد: ما ایرانی ها اجازه ی فکر کردن در این مورد را به خود نمی دهیم زیرا اسراییل کودک کش را به رسمیت نمی شناسیم و او را در هیچ جایگاهی به حساب نمی آوریم که حتی فکر بازی با این تیم را به خود راه دهیم و مطمئنا او را کنار می زنیم.

 

حمید نظری
حمید این ورزش را دوست داشت ولی در رابطه با محروم بودن این رشته گفت: این رشته هنوز جای خود را باز نکرده است و امیدواریم در آینده بهتر به این رشته توجه شود.

گفتنی است آشنایی ما با این قهرمان کشوری توسط خدمت ایشان در شرکت قارچ یکتای سپاهان بود.

اصفهان شرق در پایان آرزوی سر بلندی برای این ورزشکار گرامی دارد.

 

حمید نظری

یک نظر در مورد “عشق ورزش مرا دلگرم پاور لیفتینگ کرد/ وطن دوستی حسی زیبا در مسابقات است”

  1. سلام اگر از اقای حمید نظری شماره تلفن دارید لطفا به این ادرس بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.