سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 08:23 - سه شنبه 04 شهریور 1393

همراه با ورزش شرق اصفهان:

کانون ولایت نیک آباد بر بام قهرمانی نونهالان زیر 10 سال

قهرمانان مسابقات فوتبال نونهالان زیر 10 و 11 سال شهرستان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش اصفهان شرق: مسابقات نونهالان زیر 10 سال شهرستان اصفهان که با حضور 9 تیم از بخشها و شهرهای تابعه شهرستان اصفهان در ورزشگاه پیر تختی شهر اصفهان در حال برگزاری بود با انجام دیدار نهایی به کار خود پایان داد.

 

در دیدار نهایی این مسابقات تیمهای کانون ولایت نیک اباد و مدرسه فوتبال هرند به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم کانون بود که با 1 گل از سد تیم هرند گذشت و عنوان اولی را از ان خود کرد تیم هرند نیز در جایگاه دوم ایستاد.
در دیدار رده بندی نیز دو تیم رهنان و خوراسگان به مصاف هم رفتند که در پایان و در ضربات پنالتی این تیم سپاهان رهنان بود که عنوان سومی را از ان خود کرد.

در رده سنی 11 سال نیز که با حضور 6 تیو ودر ورزشگاه تختی برگزار می گردید دو تیم کانون ولایت نیک آباد و سپاهان رهنان برگزار کننده دیدار فینال این مسابقات بودند که در پایان این تیم سپاهان رهنان بود که در ضربان پنالتی از سد ولایت گذشت و عنوان قهرمانی را از ان خود کرد دو تیم کانون ولایت نیک اباد و مدرسه فوتبال هرند عنوانهای دو سوم را ازان خود کردند.
.
مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور آقایان رضا دهقان ریئس هیات فوتبال شهرستان اصفهان، حسن جعفری ریئس هیات ورزشهای همگانی شهرستان اصفهان، خلیلی معاون مالی اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، رضوانی شهردار محترم شهر نیک آباد و رضوانی ریئس شورای شهر نیک آباد، بیژن آقایی مسول واحد شهرستان های هیات فوتبال استان اصفهان، سلیمانی ریئس هیات فوتبال دهنو، میر حسینی رئیس هیات فوتبال رهنان و مسولین هیات فوتبال شهرستان اصفهان برگزار گردید که در پایان به تیمهای اول تا سوم کاپ، مدال و احکام قهرمانی اهدا گردید.

جهت دیدن تصاویر اینجا را کلیک کنید

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.