سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 00:32 - سه شنبه 04 شهریور 1393

مسئول کمیته امداد جرقویه:

زکات را پرداخت کنیم تا فقر ریشه کن شود

مسئول کمیته امداد جرقویه گفت: جمع آوری 38 راس بز و بزغاله در قالب زکات واجب از مردم نیکوکار عشایر نصرآباد جرقویه صورت گرفت.

میرزایی مدیریت کمیته امداد جرقویه در رابطه با اهمیت زکات در کاهش فقر به خبر نگار اصفهان شرق از جرقویه علیا اظهار کرد: در دیداری دو روزه با همراهی امام جمعه شهر نصرآباد، مسئول زکات اداره جرقویه و همکاری جناب سروان فاطمی فرماندهی حوزه بسیج امام سجاد علیه السلام جرقویه به محل کوچ عشایر در منطقه سبزه کوه از توابع شهرستان بروجن محل کوچ عشایر رفته و تعداد 38 راس بز و بزغاله از عشایر خوب و مومن شهر نصرآباد به عنوان زکات واجب جمع آوری گردید.

 
وی در ادامه افزود: در راستای ترویج فرهنگ زکات و دیدار چهره به چهره با عشایر و دامداران این بخش و همچنین با همکاری دفتر امام جمعه شهر نصرآباد برنامه ریزیهای موثری در این راستا صورت پذیرفت.
میرزایی به لزوم پرداخت زکات از دیدگاه اسلام آثار و فواید آن اشاره کرد و ادامه داد: کشاورزان و دامداران و همه کسانی که زکات بر آنها واجب است باید با پرداخت زکات به نیازمندان و مستمندان تحت حمایت این نهاد را یاری نمایند.
رئیس کمیته امداد جرقویه تصریح کرد: زکات جمع آوری شده از هر شهر و یا روستا در جاهای عام المنفعه و کمک به ایتام و مردم فقیر همان منطقه هزینه می شود.

 

در پایان ایشان از همکاری و حمایت امام جمعه شهر نصرآباد، بخشداری، مسئول زکات و فرمانده حوزه بسیج امام سجاد علیه السلام نسبت به ترویج و احیاء این فریضه منسیه کمال تقدیر و تشکر را نمود.

۲۰۱۴۰۸۰۹_۱۵۰۷۵۷

۲۰۱۴۰۸۱۰_۱۱۱۵۵۰_1

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.