سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:15 - سه شنبه 04 شهریور 1393

تسلیح کرانه باختری را تسریع می‌کنیم

فرمانده هوافضای سپاه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح به این تجاوزگری چه خواهد بود گفت: ما تسلیح کرانه باختری را تسریع خواهیم کرد و حق هرگونه پاسخی را برای خود قائل هستیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ در پی سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط پدافند نیروی هوا فضای سپاه سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در جمع رسانه‌های تصویری با بیان اینکه نمونه قبلی پهپاد سرنگون شده در سوریه ساقط شده بود اما این پهپاد از نوع پیشرفته‌تر است تصریح کرد: برد عملیاتی این پهپاد جاسوسی نشان می‌دهد که از سرزمین های اشغالی حرکت نکرده، بلکه مبدا پرواز یکی از کشورهای منطقه بوده است و در این خصوص سرنخ‌هایی به دست آورده‌ایم که در حال بررسی آن هستیم.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح ما اعم از سپاه و ارتش در بخش های شناسایی و رهگیری در آمادگی کامل به سر می برند و در صورتی که این گونه اقدامات تکرار شود متجاوزان با پاسخ کوبنده ما مواجه خواهند شد.

سردار حاجی زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح به این تجاوزگری چه خواهد بود گفت: ما تسلیح کرانه باختری را تسریع خواهیم کرد و حق هرگونه پاسخی را برای خود قائل هستیم.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.