سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - سه شنبه 04 شهریور 1393

ساخت تونل گلاب ۲ اصفهان از سر گرفته شود

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‌اندازی مجدد تونل گلاب گفت: این بحث در شورای عالی آب مطرح شده که این موضوع با سفر جهانگیری و حضورشان در اصفهان می‌تواند در رفع مشکلات این تونل تاثیرگذار باشد.

به گزارش اصفهان شرق؛ عباسعلی منصوری درباره اولویت‌های سفر معاون اول رئیس جمهور به اصفهان اظهار کرد: اصفهان دارای 2 مشکل عمده است که بحران آب و آلایندگی از مشکلات اساسی استان اصفهان است.

وی افزود: مشکل آب اصفهان باید به هر طریق ممکن رفع شود زیرا این مطالبه و خواسته اصلی مردم استان است و باید در این سفر این مشکل مرتفع شود.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث آلایندگی نیز باید مورد توجه سفر هیئت دولت به اصفهان قرار گیرد که معضلات و مشکلات بسیاری را برای مردم استان به وجود آمده که باید به نوعی این مشکل نیز رفع شود و باید بحث خشکسالی و مشکلات کشاورزان نیز در این سفر مورد توجه معاون رئیس‌جمهور قرار گیرد

وی با اشاره به راه‌اندازی مجدد تونل گلاب خاطرنشان کرد: این بحث در شورای عالی آب مطرح شده که این موضوع با سفر جهانگیری و حضورشان در اصفهان می‌تواند در رفع مشکلات این تونل تاثیرگذار باشد.

به گزارش تسنیم، فردا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، ستاری معاون علمی و فن‌آوری رئیس‌جمهور و چیت‌چیان وزیر نیرو و آخوندی وزیر راه و شهرسازی هیئت همراه جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در سفر به اصفهان هستند.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.