سرویس: غیر تولیدی » نقلی 21:01 - یکشنبه 02 شهریور 1393

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان:

افتتاح 429 پروژه عمرانی در هفته دولت توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در هفته دولت 429 پروژه عمرانی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اصفهان افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اصفهان شرق: محمدعلی طرفه با اشاره به اینکه درصد قابل توجهی از پروژه‌های شهری و روستایی از محل پروژه‌های عمرانی استان است، اظهار کرد: امسال تاکید بسیاری بر اجرای پروژه‌های عمرانی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشتیم که خوشبختانه حجم قابل توجهی از پروژه‌های افتتاحی هفته دولت توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که نهادهای مردمی و عمومی هستند به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت برابر 429 طرح هستند که 316 پروژه توسط شهرداری‌های استان و 113 پروژه توسط دهیاری‌ها افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به حجم ریالی و اعتباری این پروژه‌ها تصریح کرد: در مجموع بالغ بر یک هزار و 360 میلیارد ریال هزینه اجرایی این پروژه‌ها بوده که از این میزان بیش از یک هزار و 257 میلیارد ریال توسط شهرداری‌ها و بالغ بر 102 میلیارد ریال توسط دهیاری‌ها هزینه شده است.

وی به کمک‌های انجام شده توسط دولت و استانداری به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اشاره کرد و گفت: سال گذشته کمک‌های مالی مطلوبی توسط استانداری به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان شد.

طرفه در پایان ضمن تقدیر از زحمات شهرداران، دهیاران و شوراهای شهر و روستاها در اجرای این پروژه‌ها یادآور شد: سال گذشته با توجه به اینکه نخستین سال روی کار آمدن شورای چهارم شهر و روستا بود، اعضای شورا رویکرد مطلوبی در انجام پروژه‌های عمرانی داشتند که این نگاه در بلند‌مدت سبب آبادانی شهرها و روستاها استان می‌شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.