سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:01 - یکشنبه 02 شهریور 1393

فردا و با حضور معاون اول رئیس جمهور

شهر رویا‌ها در اصفهان افتتاح می‌شود

فردا هم‌زمان با دومین روز از هفته دولت مجموعه شهر‌بازی شهر رویا‌ها با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

به گزارش اصفهان شرق: از مدتی پیش زمزمه‌های افتتاح پروژه شهر‌بازی شهر رویا‌ها در عید فطر در شهر اصفهان پیچید و مردم نیز در گوشه گوشه شهر این زمزمه‌ها را شنیده بودند، اما با وجود این زمزمه‌ها و انجام تبلیغات شهری در راستای راه‌اندازی این شهر‌بازی این پروژه در عید فطر امسال به دلیل اختلاف بر سر قیمت بلیت‌ها مورد بهره‌برداری قرار نگرفت، اما پس از این موضوع نیز شورای شهر بلیت این شهر‌بازی را مصوب کرد و این شهر‌بازی به صورت غیر‌رسمی راه‌اندازی شد و مردم توانستند از این شهر‌بازی استفاده کنند.

البته در کنار این موضوع مقرر شد که این شهر‌بازی با حضور معاون اول رئیس جمهور به صورت رسمی راه‌اندازی شود.

هفته دولت از روز گذشته آغاز شده و تا هشتم شهریور ماه امسال ادامه دارد که در حال حاضر مقرر شده است که فردا هم‌زمان با دومین روز از هفته دولت مجموعه شهر‌بازی شهر رویا‌ها با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

مجموعه شهر‌بازی شهر رویا‌ها در بزرگراه شرق اصفهان قرار دارد که اگر چه از حدود دو هفته پیش تاکنون این مجموعه به مردم سرویس داده است، اما افتتاح رسمی این پروژه فردا صورت می‌گیرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.