سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 18:23 - یکشنبه 02 شهریور 1393

بهره‌برداری از 168 پروژه بهزیستی اصفهان

همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، 168 پروژه توسط بهزیستی استان اصفهان با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 480 میلیون ریال به بهره برداري خواهد رسيد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از بهزیستی استان: دكتر سعيد صادقي مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: این دو شهید دارای شخصیتی ممتاز و منحصر به فردي بودند و در زمان کوتاه خدمت خود، براي هميشه در دل مردم و حافظه تاريخي جای گرفتند.

 
مدير كل بهزيستي استان اصفهان با بيان اينكه وظیفه اصلی مسئولين خدمت به مردم است گفت: هفته دولت فرصت خوبی است تا دولتمردان و مسئولان عملکرد دستگاههاي خود را در حوزه‌های مختلف به اطلاع مردم برسانند، زيرا كه آگاهي دادن به جامعه رضایتمندی و امید مردم را نسبت به مسئولان و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزايش مي دهد.

 
دكتر صادقي اشاره اي به بهره برداري از 168 پروژه ، با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 480 میلیون ریال داشت و گفت: امسال، 11 پروژه در حوزه پیشگیری با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 530 میلیون ریال به بهر برداري خواهد رسيد که شامل،« مراكز اقامتي ميان مدت ، مرکز مشاوره عمومی و تخصصی و مرکز درمان اعتیاد سرپایی» مي باشد.

 
وي افزود: در حوزه اجتماعی پنج مرکز با اعتبار 2 میلیارد ریال شامل « مهد کودک، کلینیک مددکاری، دو مرکز خیریه» و دو مركز در حوزه توانبخشی با اعتباري بالغ بر 2 میلیارد و 980 میلیون ریال به بهر برداري خواهد رسيد وي افزود: در حوزه توانبخشی ساختمان مرکز دیزیچه و یک مرکز خیریه افتتاح می گردد.

 
مدير كل بهزيستي استان اصفهان از بهره‌برداری 142 واحد مسکن مددجویی با اعتباري بالغ بر 4 میلیارد و 220 میلیون ریال، خبر داد وافزود: دو واحد از مسکن مددجویی در شهرستان مبارکه و 140 واحد در شاهین‌شهر افتتاح می‌شود.

 
دكتر صادقي از بهره برداري هفت طرح‌ اشتغال‌زایی در هفته دولت با اعتباري بالغ بر یک میلیارد و 950 میلیون ریال خبر داد و افزود: چهار طرح در ‌شهرستان فریدن وسه طرح در شهرستان مبارکه، بهره برداري خواهد شد. وي همچنين از افتتاح یک پروژه در حوزه پشتیبانی با اعتبار 800 میلیون ریال خبر داد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.