سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 11:00 - یکشنبه 02 شهریور 1393

سه شنبه بازدید از موزه‌ها رایگان است

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری گفت: به مناسبت هفته دولت، روز سه‌شنبه ۴ شهریور( روز کارمند) بازدید از موزه‌ها برای عموم مردم رایگان است.

به گزارش اصفهان شرق؛ امین عارف‌نیا افزود: در راستای ارائه خدمات رایگان به مردم و براساس مصوبه ستاد بزرگداشت هفته دولت و با موافقت رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سه‌شنبه 4 شهریور(روز کارمند) بازدید از موزه‌ها برای عموم مردم رایگان است.

رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث‌فرهنگی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در سازمان در روز سه‌شنبه، 4 شهریور، تصریح کرد: در این مراسم، گزارش دستاوردها و اقدامات یک ساله سازمان میراث فرهنگی ارائه خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت به تقدیر از 33 کارمند برگزیده سازمان اشاره کرد و یادآور شد: سمینار تخصصی با هدف ترسیم افق‌کاری سازمان در برنامه ششم توسعه با حضور رئیس سازمان، فعالان، سرمایه گذاران و اعضای سازمان‌های مردم نهاد روز شنبه 8 شهریور برگزار می‌شود.

عارف‌نیا با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردها و فرصت‌های سازمان  در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از 2 تا 8 شهریور برپا می‌شود، تصریح کرد: رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در یکی از روزهای هفته دولت در نشستی خبری سیاست‌ها و چشم‌انداز سازمان در افق 1396 را تبیین و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد.

رئیس مرکز روابط عمومی سازمان ادامه داد: همزمان با هفته دولت معاونین سازمان با سفر به استان‌ها و افتتاح پروژه‌ها، در نشست با فعالان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رویکردها، برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان را تبیین خواهند کرد.

وی همچنین از انتشار گزارش عملکرد یکساله سازمان خبر داد و افزود: براساس مصوبه ستاد بزرگداشت هفته دولت، خانه تشکل‌های مردم نهاد میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در یکی از خانه‌های تاریخی تهران راه‌اندازی و نمایشگاه صنایع‌دستی و مصنوعات سنتی نیز در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برپا خواهد شد.

عارف‌نیا با اشاره به سفرهای استانی رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: به مناسبت هفته دولت، افتتاح  پروژه‌های گردشگری در استان‌ها، رونمایی از سایت اطلاع‌رسانی و رزرواسیون خانه-مسافر و تالار گفتگوی گردشگری و معرفی یکی از هتل‌های دارنده گواهینامه کیفیت استاندارد، از دیگر اقدامات سازمان در هفته دولت خواهد بود.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.