سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 22:48 - شنبه 01 شهریور 1393

از تجلیل پزشكان شاغل در اداره كل بهزیستی استان اصفهان تجليل شد

همزمان با زادروز بوعلی سینا و به مناسبت گرامیداشت مقام و منزلت پزشك با حضور مدیركل ومدير روابط عمومي طی مراسمی از پزشكان شاغل در اداره كل بهزیستی استان اصفهان تجلیل شد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از بهزیستی استان اصفهان: در این مراسم دكتر صادقي مدیر کل بهزیستی استان اصفهان،اشاره اي به نقش خطیر پزشکان در ارائه خدمات بهداشتی درمانی، داشت، و با توجه به اهمیت و ضرورت شغل پزشکی در جوامع بشری از پزشکان خواست با ارتقاء سطح علمی خود و کسب تخصص پزشکی، در امر خدمت رسانی به جامعه کوشا و موثر باشند.

 
دكتر صادقي، خدمت‌رساني به محرومان و نيازمندان جامعه را، از ويژگي‌هاي كاري پزشكان شاغل در بهزيستي استان اصفهان برشمرد و از اين رو حضور پزشكان در بهزيستي را مظهری از مظاهر عشق و محبت به خلق خدا دانست، که با هیچ ارزش مادی قابل قياس نمي باشد. وي تغيير مفهوم سلامت و گستراندن آن به سلامت اجتماعي، را از شاخصه هاي كار پزشكان در بهزيستي بيان كرد و گفت كار پزشكان در بهزيستي داراي اجر و منزلت اخروي است زيرا كه در راستاي توسعه سلامت اجتماعي مي باشد.

IMG_8347
در ادامه دكتر صادقي با بيان اينكه وضعيت معيشتي و درآمدي پزشكان بهزيستي در قياس با ساير پزشكان جامعه مناسب نمي باشد ابراز اميدواري نمود، با تدابير مقتدرانه دولت تدبير واميد، و با اجراي قانون خدمات مديريت كشوري و در نظر گرفتن درجات علمي و تحصيلي، علاوه بر تمامي كاركنان سازمان بهزيستي، مشكلات پزشكان شاغل در بهزيستي كه صرف‌نظر از وقت و زندگي، به بيماران خاص و اقشار آسيب پذيرجامعه خدمت مي نمايند تغيير كند، تا از اين طريق مسئله پزشك گريزي در سازمان بهزيستي مرتفع گردد.

IMG_8367
در اين جلسه پزشكان حاضر با بيان مسائل و مشكلات موجود در حيطه كاري ، خواسته هايي از جمله ،پيش‌بيني دوره‌هاي تخصصي بمنظور كسب مهارت بيشتر در راستاي پيشرفت علمي و تخصصي،استفاده از خرد جمعي با برپايي اتاق فكر ، آسيب شناسي سازماني با تجزيه و تحليل مسائل و مشكلات موجود، استفاده از تسهيلات ويژه بمنظور هم انديشي و استفاده از تجارب و تخصص پزشكان در پيشبرد اهداف سازماني، و… را بيان نمودند.

IMG_8370
در پايان دكتر صادقي ضمن تاييد درخواست هاي پزشكان و قول مساعدت در اجرايي شدن در خواست هاي مطرح شده گفت: ارج نهادن به جايگاه و منزلت پزشكان و تمامي كارشناسان شاغل در بهزيستي كه در يك راستا و با هدفي مشترك با تكيه بر علم و تخصص خود با تلاش صادقانه در راه خدمت به جامعه گام برمي دارند از اهم برنامه هاي مديريتي وي مي باشد.

IMG_8335

وي ابراز اميدواري نمود با همكاري و مشاركت علمي پزشكان و با انتقادات سازنده و ارائه راهكارهاي مناسب توسط اين عزيزان در داشتن سازماني سالم و توزيع عادلانه منابع و امكانات سازماني بخصوص عدالت آموزشي در بهزيستي بيش از پيش موفق باشيم.
گفتنی است در این مراسم با اهداء شاخه گل و لوح سپاس از پزشکان حاضر تجلیل شد.

 

IMG_8346

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.