سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:11 - شنبه 01 شهریور 1393

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان:

اشکال در فرآیند تصفیه خانه آب آشامیدنی، موجب قطع آب اصفهان شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان، اشکال در فرآیند تصفیه خانه آب آشامیدنی را عامل قطع آب اصفهان و شهرهای شمول طرح آبرسانی اصفهان بزرگ بیان کرد.

به گزارش اصفهان شرق، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان جمعه شب اعلام کرد: نظر به اهمیت سلامت آب و حفظ و رعایت استانداردهای مورد تاکید مراجع ذیربط با هماهنگی نهادهای ذیصلاح، تصمیم به قطع آب ورودی به تصفیه خانه بابا شیخ علی اصفهان گرفتیم تا نسبت به رفع مشکل اقدام مقتضی بعمل آوریم.

وی افزود: از ساعت ۱۶ امروز ( جمعه ) با اقدامات فنی و عملیاتی و پیگیری های صورت گرفته، شرایط عادی تصفیه آب در تصفیه خانه بابا شیخ علی از سرگرفته شد.

وی تاکید کرد: تا ساعت ۲۴ امشب در شبکه توزیع آب نیز وضعیت عادی خواهد شد و هیچگونه نگرانی از لحاظ کمی و کیفی برای شهروندان وجود نخواهد داشت.

در عین حال، در نمابر ارسالی به ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان به علت اشکال بوجود آمده در فرآیند تصفیه خانه آب آشامیدنی اشاره ای نکرد.

پیش از این، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز در گفت وگو با خبرگزاری ایمنا وابسته به شهرداری اصفهان با تایید وقوع حادثه در محل تصفیه خانه بابا شیخعلی، به خبرنگار اقتصادی ایمنا، گفت: در حال حاضر این مشکل برطرف شده و آب به طور کامل و تمام وقت وارد مدار شده است.

بنی طبا اظهار داشت: به دلیل این حادثه صبح امروز در خط ورودی تصفیه خانه باباشیخ علی آب اصفهان رخ داد اما قطعی آب از ساعت ۱۴ امروز تاثیر خود را برشبکه نشان داد اما اکنون آب وارد مدار قرار گرفته است.

وی بیان داشت: ساعت ۱۸ بعد از ظهر امروز در استانداری اصفهان جلسه ای برگزار خواهد شد و اطلاع رسانی در خصوص علت حادثه بعد از این نشست خواهد بود.

مدیر گروه بهداشت محیط استان اصفهان نیز روز جمعه در گفت و گو با بخش خبری ساعت ۲۰ شبکه پنج سیمای مرکز اصفهان در خصوص قطعی آب اصفهان گفت: با پیگیری همکاران شرکت آب و فاضلاب و حمایت دیگر مسئولان، مشکل تصفیه خانه باباشیخعلی برطرف شده و آب آشامیدنی اصفهان سالم است.

رفیعی، با تایید سلامت آب آشامیدنی اصفهان افزود: خوشبختانه با پیگیری تمام همکاران شرکت آب و فاضلاب و حمایت مسئولان، مشکل تصفیه خانه باباشیخعلی برطرف شده است و اکنون از نظر فرایندهای تصفیه آب مشکل خاصی وجود ندارد.

وی بیان داشت: آب از تصفیه خانه خارج شده و با توجه به نمونه برداری های صورت گرفته از خروجی تصفیه خانه باباشیخعلی در حال حاضر کیفیت آب مورد تایید است و مشکلی وجود ندارد.

مدیر گروه بهداشت محیط استان اصفهان در خصوص تانکرهای توزیع آب در سطح شهر، تصریح کرد: آب توزیعی تانکرهای موجود در سطح شهر مورد پایش همکاران بهداشت محیط قرار گرفته و از نظر شیمیایی و میکروبی شرایط مطلوبی دارد.

وی با تاکید بر اینکه به محض ورود آب به شبکه اصفهان کنترل های لازم صورت می گیرد، خاطرنشان داشت: مردم اطمینان لازم را داشته باشند که بهداشت محیط در خدمت مردم است و مشکلی برای آب آشامیدنی وجود ندارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.