سرویس: تولیدی » خبر پوششی 17:08 - جمعه 31 مرداد 1393

امام جمعه ورزنه:

مسئولین پیگیر شهرستان شدن بن رود باشند/ بیشتر مشکلات در پیچ و خم ادارات است

امام جمعه ورزنه گفت: در پایان دولت دهم پرونده شهرستان شدن منطقه بن رود کامل شد و مسئولین جهت اجرایی شدن این مسئله پیگیر باشند.

به گزارش اصفهان شرق: حجت‌ الاسلام حمیدرضا صادق زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مسجد جامع شهر ورزنه با توصیه به رعایت تقوا و پرهیز از گناهان، به آیه 33سوره مبارکه احزاب اشاره نمود و اظهارداشت:خداوند متعال در قرآن اهلبیت عصمت و طهارت را ازهر گناه و ناپاکی جدادانسته است و این بزرگواران را جزء پاک ترین انسان ها در بین مردم قرار داده تا راهنمای مردم باشندکه یکی از این بزرگواران حضرت امام صادق(ع) می باشند.

 

امام جمعه ورزنه در ارتباط ویژه گی های امام صادق(ع) بیان داشت: وجود نازنین امام صادق(ع) برای شیعه و سنی مایه خیر و برکت بوده که هم شیعه و هم سنی مدح این بزرگوار را می گویند که محمد بن شافعی در کتاب مطالب السوال خود می گوید امام صادق(ع) از بزرگان سادات و اهلبیت می باشد که دارای علوم فروان، عبادت زیاد، تلاوت فراوان قرآن و اهل زهد و تقوی می باشدکه از وجود او می توان جواهر نهفته در آیات قرآن را از دریای بی کران آن استخراج نمود و عجایب آن را بدست آورد.

 

حجت الاسلام صادق زاده درخطبه دوم نمازجمعه ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امام صادق(ع) اظهارداشت: 25شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)می باشد که این بزرگوار باتاسیس مراکز علمی وتربیت شاگردان بسیار زیادباعث ترویج علوم دینی در بلاد مسلمین گردید و این امام همام توسط منصور دوانقی ملعون مسموم و به شهادت رسیدند.که باید از هیات مذهبی و علمای بزرگوار و  مردم شریف و ولایتمدار تشکر کنم بخاطر راه اندازی قافله عزادری و سیاه پوش نمدن شهروروستاهها که این خودنشانه ولایتمداری ودوستی شمابرای اهلبیت عصمت وطهارت می باشد.

 

امام جمعه ورزنه بااشاره به فرارسیدن هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت بسیارخوبی است که مسئولین خدمات دولت رابرای مردم تشریح کنند امروز که شاهد گذشت یک سال از عمر دولت تدبیر وامید هستیم باتلاش های مدبرانه و کارشناسانه دولت درسال گذشته افق جدیدی را برای مردم به وجود آورده است. که انشاء الله این خدمات مایه خیر وبرکت برای مردم باشد و وظیفه مردم هم نسبت به دولت ،اعتماد به دولت است و همانطور که مقام معظم رهبری از دولت حمایت می کنند ما هم حامی دولت هستیم.

 

حجت الاسلام صادق زاده با اشاره به وظایف دولت نسبت به مردم اظهارداشت: دولت نسبت به مردم وظایفی دارد که باید به نحو احسنت انجام گیرد و مامی خواهیم که در استقرار ادارات در مناطق محروم جهت خدمات بهتربه مردم تلاش مضاعفی را داشته باشندکه با پیگیری هایی که دراین خصوص انجام شده متوجه این مسئله شدیم که بیشترین مشکلات درخم و پیچ ادارات است و اگر برای رفع خشکسالی باید دعا کرد که باران ببارد و این مشکل حل شود استقرار ادارات در این مناطق نیازبه دعا ندارد همت مسئولین را می طلبد که این مشکلات را هر چه سریع تر مرتفع نمایند.

 

امام جمعه ورزنه درادامه گفت: مصوباتی که در دولتی مصوب می شود دولت جدید هم باید پیگیر اجرای این مصوبات باشد در پایان دولت دهم پرونده شهرستان شدن منطقه بن رود کامل شده که این مسئله باید جهت اجرایی شدن آن مسئولین محترم استان و وزارت کشور پیگیر باشند. همچنین پرداخت خسارات ها که الان مبالغی اختصاص یافته که مسئولین امر در اولین فرصت پیگیر پرداخت به کشاورزان باشند.

 

حجت الاسلام صادق زاده تصریح کرد: قولی که وزیر نیرو جهت جاری نمودن آب برای کشت پاییزه به مردم داده اند باید درموقع مقررهم آب به اندازه کافی وهم وقت جهت کشت به اندازه کافی را در نظر بگیرند و ما منتظر اجرایی شدن این مسئله مهم هستیم.

 

وی بااشاره به ولادت حضرت فاطمه معصومه اظهارداشت: روز ولادت حضرت فاطمه معصومه را روزدختر نامیده اندکه ماباید قدراین گوهر ها که مادران آینده می باشند را بدانیم و در تربیت آنها بکوشیم تا راه رسم زندگی حضرت معصومه را الگوی خود قرار دهد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.