سرویس: اجتماعی » علمی 12:00 - جمعه 31 مرداد 1393

نمایشگاه فروش رایانه و مبلمان مدرن در اصفهان آغاز به‌کار کرد

سومین دوره جشنواره فروش رایانه و تجهیزات دیجیتال و دومین نمایشگاه خانه، مبلمان، دکوراسیون مدرن و مصنوعات چوبی از ۲۹ مرداد تا ۱ شهریور ماه به‌طور همزمان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سومین دوره جشنواره فروش رایانه و تجهیزات دیجیتال با نظارت مستقیم و اجرای اتحادیه صنف رایانه اصفهان و با مجوز سازمان صنعت و معدن تجارت و مجمع امور صنفی اصفهان و با همکاری سازمان بازرسی اصناف و اتحادیه تلفن همراه برگزار شد.

از نکات قابل توجه این جشنواره، فروش کالاهای شرکت‌ها و فروشگاه‌ها زیر‌قیمت متعارف روز بازار، با تخفیف نمایشگاهی همانند سال‌های قبل است.

در سومین نمایشگاه فروش رایانه و تجهیزات حدود 70 مجموعه که شامل شرکت‌ها و فروشگاه‌های فعال صنف حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از استان‌های تهران، یزد، اصفهان و سایر شهرستان‌های استان اصفهان هستند، حضور دارند.

از برنامه‌های جنبی این جشنواره قرعه‌کشی های شبانه و اهدای جوایز به خریداران بوده که در پایان هرشب برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 پذیرای علاقه‌مندان به حوزه فناوری اطلاعات بوده، همچنین از آن‌جا که برگزاری نمایشگاه‌های مبلمان و دکوراسیون داخلی، طراحی، معماری و تجهیزات خانه‌های مدرن و لوکس در شهرهای مختلف می‌تواند زمین‌ساز آشنایی علاقمندان به استفاده از طرح‌های نوین معماری و دکوراسیون در نقاط مختلف کشور باشد، دومین نمایشگاه خانه، مبلمان، دکوراسیون مدرن و مصنوعات چوبی اصفهان سعی دارد بستری مناسب را به منظور آشنایی مردم با آخرین تولیدات و تجهیزات مدرن خانگی ایجاد کند.

در این نمایشگاه بیش از 75 واحد تولیدی، بازرگانی و خدماتی در زمینه‌های طراحی و اجرای دکوراسیون و معماری داخلی، کاغذ دیواری، کف‌پوش، دیوار‌‌پوش، چراغ‌های روشنایی و تزئینی، فرش‌های مدرن و دکوراتیو، تابلو‌فرش، مبلمان، سرویس‌ خواب، سرویس آشپزخانه و نهار‌خوری در فضایی بالغ بر 5000 متر مربع از استان‌های تهران، البرز، قم، اصفهان، خراسان جنوبی، فارس، آذربایجان شرقی، گیلان، هرمزگان، یزد و نمایندگی‌هایی از کشورهای چین، ترکیه و مالزی مشارکت دارند.

این نمایشگاه نیز تا 1 شهریور ماه در ساعات بازدید 16 الی 22 پذیرای علاقه‌مندان است.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.