اصفهان شرق

هویت بخشی به شهر ورزنه اولویت کاری شهردار خواهد بود

کدخبر: 2835
1392/07/16 در ساعت 20:49

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب: شهر تاریخی ورزنه ازتوابع بخش بن رود در سری شهرهایی قرار دارد که توجه ویژه ی مسئولین را به خود میطلبد .
شهری که با چند ویژگی خاص منطقه از آن می توانست یاد کرد حالا در بحران آب و خشکسالی قرار گرفته و می بایست نگاه را به سمتی بچرخانیم که شهر را از کمبود ها به داشته هایش بشناسیم  زیرا ورزنه هویت تاریخی  بسیاری در شرق اصفهان دارد.
نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است تاریخ و قدمت این شهر می باشد  که می بایست عمقی تر به موضوع بنگریم.
به همین منظور و با انتصاب شهر دار جدید این شهر ازاولویت کاری شهردار در زمینه ی اهداف وی در فعالیت شهر داری جویا شدیم.
عطایی شهردار شهر ورزنه گفت: با توجه به سابقه چندین ساله در شهرداری و شناخت محور های کاری دراین بخش اولویت کاری ما بر4 محور اساسی در این زمینه خواهد بود.
وی به برنامه محوری اشاره و گفت:  اولویت اول ما در شهرداری کشاندن شهر به شیوه ی برنامه محوری است. در این رابطه می بایست کارگروههایی را تشکیل و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی نوشته شود تا با برنامه ریزی نقاط قوت و ضعف را بهتر بشناسیم.

توزیع عادلانه خدمات در هر نقطه از شهر اولویت کاری دوم در توازن مهاجر پذیری و جلوگیری از مهاجر فرستی به کلان شهرهاست.
وی با توجه به موقیعت تاریخی شهرورزنه متذکرشد:هویت بخشی به شهرورزنه با شناسایی این بخش وارائه خدمات با توجه به پتانسیل های بالقوه می بایست انجام گیرد.
شهردارشهر ورزنه اولویت چهارم خود را درارائه خدمات موثردراین شهرمشارکت بخش خصوصی براساس اصل 44 قانون اساسی دانست و گفت:درچهارچوب مقررات شهرداری و با توجه به کم آبی و مشکلات بودجه ای مردم شهر می بایست از مشارکت بخش خصوصی در زمینه های اقتصادی وسرمایه گزاری با نگاه قانونی استفاده کرد.

عطایی درپایان و با توجه به بازدید از جنوب شهرورزنه گفت: نگاه ویژه ای را به این قسمت از شهرخواهیم داشت .