سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - پنجشنبه 30 مرداد 1393

سند نیمی از زمین‌های موقوفی استان اصفهان دریافت شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ۱۲ هزار هکتار زمین موقوفه در اصفهان وجود داشته که حدود ۷ هزار تا از آن دارای سند بوده و از ابتدای سال تا کنون هزار و ۵۰۰ سند جدید صادر شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی ظهر امروز در همایش مشترک ستادی در امور ثبتی که بین سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان ثبت اسناد و املاک و سازمان مراتع و جنگل‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 12 هزار و 758 هکتار اراضی مورد اختلاف داریم.

وی افزود: از این 12 هزار و 758 هکتار 43 پلاک را منابع طبیعی اخذ سند کرده و بقیه آن برای  حل اختلاف به سازمان‌های مربوطه فرستاده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: 5 هزار و 342 هکتار حل اختلاف شده که سهم اوقاف هزار هکتار بوده و از 5 هزار هکتار اراضی اطراف بقاع متبرکه نقشه‌ها و طرح جامع آن آماده شده است.

وی تصریح کرد: در اصفهان 12 هزار هکتار زمین موقوفه داریم که حدود 7 هزار تا از آن دارای سند بوده و در سال 92 برای اداره کل اوقاف اصفهان 800 سند صادر شده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه ما در اداره اوقاف طرف مقابل خود را امام زمان می‌دانیم و اگر قدمی برداریم برای رضای ایشان بوده، خاطرنشان کرد: سهمیه اداره کل اوقاف اصفهان از ابتدای سال 93 تا کنون هزار و 500 سند جدید بوده است.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.