سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - پنجشنبه 30 مرداد 1393

بدنه صنعت اصفهان سنتی است

رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش‌های کاربردی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بدنه صنعت ما سنتی است و بسیاری از مدیران تحصیل کرده صنایع نیز به صورت سنتی کار می‌کنند.

به گزارش اصفهان شرق؛ مرتضی بیشه امروز با اشاره به فعالیت‌های کمیسیون آموزش و پژوهش‌های کاربردی اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: بدنه صنعت ما سنتی است و بسیاری از مدیران تحصیل کرده صنایع نیز به صورت سنتی کار می‌کنند و به همین دلیل طرح‌های توسعه‌ای کمتر مورد پیگیری قرار می‌گیرند و مورد غفلت واقع می‌شوند، موضوعی که به سود صنعت نیست.

وی افزود: خوشبختانه شورای هماهنگی پژوهش‌های استان پیگیر مسائل است و در حال انجام فعالیت می‌باشد، مقالات علمی زیادی وجود دارند که باید تجاری شوند تا به کمک صنعت استان بیایند.

وی با بیان اینکه این شورا با نظارت کمیسیون آموزش و پژوهش‌های کاربردی اتاق بازرگانی اصفهان فعالیت می‌کند، عنوان کرد: قصد داریم تعدادی از پایان نامه‌های کاربردی را تجاری‌سازی کرده و از آنها حمایت کنیم.

بیشه یادآور شد: ما در کمیسیون آموزش و پژوهش‌های کاربردی اتاق اصفهان تلاش می‌کنیم ارتباط خوبی با دانشگاه‌ها و مراکز علمی برقرار کنیم، با بسیاری از این مراکز ارتباط داریم و با کمک آنها فعالیت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: باید ارتباط صنعت و دانشگاه تقویت شود تا به رونق تولید برسیم و شاهد شکوفایی صنایع باشیم.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.