سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 18:37 - چهارشنبه 29 مرداد 1393

مسئول برگزاری کلاس های ترویج گفت:

استقبال مردم اسلام آباد از کلاس های ترویج بی نظیر بود

مسئول برگزاری کلاس های ترویج گفت: کلاس های ترویج بر اساس نیاز سنجی مردم روستای اسلام آباد متناسب با شرایط خشکسالی در منطقه برگزار می شود.

مهندس منصوری در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از شاتور اظهار داشت: از جمله فعالیت های قابل توجه و مورد علاقه مردم روستای آسلام آباد شرکت در کلاسهای ترویجی می باشد که در حال برگزاری است و این کلاسها از سوی واحد ترویج مدیریت بسیج امام حسن عسگری(ع) شاتور و حوزه 3 امام حسین(ع) و با نظارت مرکز خدمات کشاورزی اسلام آباد به صورت دوره های 3 روزه از تاریخ 27الی 29 مرداد ماه در حال برگزاری است.
وی افزود: محتوا و عنوان کلاسهای آموزشی با توجه به نیاز سنجی اهالی روستا و توجه به میزان کاربردی بودن آن در شرایط خشکسالی حاکم, در منطقه تعیین گردیده است.

 

مسئول مربوطه در زمینه کشاورزی از موفقیت مثبت کلاس ها در این دهستان خبر داد و خاطر نشان کرد: تلاش مسئولین جهاد کشاورزی و ناحیه امام علی(ع) بر آن است که با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری نوع آموزشها و فعالیتهای بخش کشاورزی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی صورت پذیرد که به لطف خداوند متعال و تلاش مسئولین شهرستان و دهستان اسلام آباد تا کنون در خصوص اجرای این کلاسها موفقیت هایی صورت پذیرفته است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه گامهای موثرتری برداشته شود.

Vater-Mark-(2)454545 Vater-Mark-(2)5555

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.