سرویس: اجتماعی » حوادث 17:03 - چهارشنبه 29 مرداد 1393

حكايت همچنان باقي است...

جاده ی هرند به کوهپایه شاهد حادثه ای دیگر بود!

باز هم يك دستگاه خودرو پژو در جاده هرند- کوهپایه واژگون شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند، يك دستگاه خودرو پژو در جاده هرند- کوهپایه واژگون شد؛ در اين حادثه راننده خودرو مصدوم گردید و به بیمارستان منتقل شد. این حادثه موجب شد فراموش نكنيم كه اين مسير استاندارد نيست و بايد فكري به حال آن شود.
نکته قابل تأمل این است که با گذشت چند سال از اثبات خطرناک بودن این جاده و آمار بالای تصادفات ناشی از کم‌عرض بودن آن و همچنین با وجود چند نقطه ناامن در مسیر، مسئولان به جز قول‌های پی در پی و برخی اقدامات کوتاه‌مدت و مقطعی، کار مناسبی برای رفع خطرات در این جاده انجام نداده‌اند.

Vater-Mark-(2)785745745
محور خطرناک و باریک هرند به کوهپایه به طول 18کیلومتر،شاهد رفت و آمد اهالی این منطقه همچنین گردشگران، دانشجویان و تریلی‎های سنگین است؛ اما با سکوت چندین‌ساله مسئولان، این حوادث همچنان ادامه دارد.
در پایان ضمن تشکر از نیروهای اورژانس115 و کلانتری44 هرند؛ یادآور میشویم که پلیس در دقایق اولیه در صحنه حاضر بود و وظایف خود را به خوبی انجام داد، اما در این میان دیر رسیدن اورژانس که 19دقیقه طول کشید که در صحنه حاضر شود برای مردم تعجب‌ برانگیز بود چرا که به قول مردم و ساکنین حاضر در محل، فاصله اورژانس جاده‌ای از محل حادثه تنها 7 کیلومتر می باشد.

Vater-Mark-(2)756745645745

2 نظر در مورد “جاده ی هرند به کوهپایه شاهد حادثه ای دیگر بود!”

  1. سلام ضمن تشکر از زحمات جنابعالی خوب است اخبار بطور کاملا صحیح انعکاس یابد فاصله پایگاه اورژانس تا محل حادثه 13 کیلومتر میباشد واگر اشاره ای نیز به حضور 9دقیقه ای از زمان دریافت ماموریت پرسنل اورژانس می شد خبر کاملتر بود.

  2. من گفت:

    وقتی مردم شرق اصفهان چشم دیدن پیشرفت در جوارشان را نداشته باشند و برخی از آنها به شدت در عملکرد دولت دخالیت میکنند
    یکی برای شهر خودش و دیگر برای شهر دیگری نتیجه عدم انجام ان عمل میشود
    اینقدر کشش دادند که دولت به رکود رسید و کلا همه چیز رو منکر شد
    خب حالا نظاره گر باشید که عزیزانتون یکی یکی طلف بشن
    ————————– این جاده و بیمارستان هرند سنگ اندازی کردن
    انشاالله

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.