سرویس: اجتماعی 18:59 - دوشنبه 15 مهر 1392

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار شد

حذف مدیران نا‌کار‌آمد از سیستم شهرداری اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیرانی که طی سال‌های فعالیت خود در شهرداری اصفهان عملکرد مطلوبی نداشته‌اند، باید از سیستم شهرداری حذف شوند و مدیران کارآمد و توانا جایگزین این افراد شوند.

13920602000628_PhotoA
به گزارش اصفهان شرق، سید کریم داوودیپیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به انتخاب آقای سقائیان‌نژاد به عنوان شهردار اصفهان اظهار کرد: یک سری انتظارات شکلی و ماهوی برای ارتقای وضعیت شهر اصفهان از آقای سقائیان‌نژاد دارم و امیدوارم وی با مدیریت خود به این انتظارات پاسخ بدهد.

وی به انتظارات مردم اصفهان از آقای سقائیان‌نژاد برای اداره شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: مردم اصفهان انتظار دارند که تغییر و تحولات اساسی در سیستم شهرداری و مدیریت شهری اصفهان رخ بدهد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تغییر برخی از مدیران شهرداری اصفهان تصریح کرد: مدیرانی که طی سال‌های فعالیت خود در شهرداری اصفهان عملکرد مطلوبی نداشته‌اند، باید از سیستم شهرداری حذف شوند و مدیران کارآمد و توانا جایگزین این افراد شوند.

وی با تاکید بر اینکه شهردار اصفهان باید افراد جوان و دارای ظرفیت بالای کاری را برای رسیدگی به امور مختلف شهر در شهرداری جذب کند، اضافه کرد: نیرو‌های با کیفیت و دارای تخصص، تعهد و توانایی بالای مدیریتی باید برای رسیدگی به امور شهری به کار گرفته شوند.

داوودی با بیان اینکه عملکرد مدیران شهرداری در طول سال‌های گذشته باید ارزیابی شود، تاکید کرد: شهردار اصفهان باید افرادی پویا و فعال را برای رسیدگی به امور شهری در شهرداری جذب کند.

وی با اشاره به اینکه همچنین مدیریتی باید در شهرداری اصفهان وجود داشته باشد که رسیدگی به امور کارمندان و معیشت آنها براساس قوانین و مقررات موجود باشد، افزود: تکریم کارمندان نیز باید جزو اولویت‌های نخست شهردار اصفهان در راستای اداره شهر و شهرداری باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه همچنین نیرو‌های زیر مجموعه مدیران شهرداری باید از کارایی و توانمندی لازم برای رسیدگی به امور شهر برخوردار باشند، گفت: امیدواریم با توجه به این مباحث وضعیت شهر اصفهان به میزان بسیاری ارتقاء پیدا کند.

وی با اشاره به انتخاب آقای زرگر‌پور به عنوان استاندار اصفهان اظهار کرد: وی فردی متخصص بوده و از تجربه کافی برای رسیدگی به مباحث مختلف موجود در شهر‌های استان برخوردار است.

داوودی با بیان اینکه در حال حاضر زمینه‌های تعامل میان شهرداری و استانداری وجود دارد، ادامه داد: مسئولان باید از این تعامل به صورت مطلوب در راستای رسیدگی به مشکلات موجود در شهر اصفهان استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود که تعامل میان مدیریت شهر و استان به صورت 100 درصدی افزایش پیدا کند، تصریح کرد: مسئولان باید با استفاده از راهکار‌های مورد نیاز به مطالبات مردم اصفهان در زمینه‌های مختلف پاسخ بدهند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان اشاره کرد و افزود: برگزاری این جشنواره سبب ارتقای مباحث فرهنگی و برطرف شدن بخشی از نیاز‌های فرهنگی موجود در شهر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان بسیاری در اصفهان در زمینه هنر هفتم فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: اصفهان از ظرفیت‌های بالایی در عرصه هنر برخوردار است و این ظرفیت‌ها باید به تمام دنیا معرفی شود.

داوودی با تاکید بر اینکه مسئولان برگزاری بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان باید از هنرمندان اصفهان در راستای برگزاری این جشنواره به صورت حداکثری استفاده کنند، اضافه کرد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره، اصفهان به قطب تولید فیلم‌های کودک و نوجوان تبدیل شود.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.