سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 13:00 - چهارشنبه 29 مرداد 1393

نمایندگان اصفهان از استیضاح وزیر نیرو منصرف نمی‌‎شوند

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان اصفهان انتقادات بسیاری نسبت به عملکرد چیت‌چیان دارند و از استیضاح وزیر نیرو منصرف نمی‌‎شوند.

به گزارش اصفهان شرق؛ محسن صرامی درباره وقایع یکشنبه و نگه داشتن نمایندگان اصفهان پشت درهای ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: آن روز ما پشت نهاد ریاست جمهوری مانده بودیم و کم توجهی و بی‌ادبی کادر نهاد به 16 نفر از نمایندگان استان اصفهان را شاهد بودیم که این موضوع مایه تاثر و تاسف ما شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من آنجا به این نتیجه رسیدم که وای به حال مردمی که کارشان به ما مسئولان گیر بوده و باید پشت درهای بسته بمانند، اظهار کرد: از نظر دیپلماسی به هیچ عنوان کار نهاد ریاست جمهوری از صدر تا ذیل صحیح نبوده و اگر ما مسئله آب استان اصفهان را فراموش کنیم حقوق حقه نمایندگانی که باید پای آنها در نهاد ریاست جمهوری  و وزارت خانه‌ها باز باشد از بین رفته و مایه تاسف است که این درها به روی نمایندگان و مردم بسته است.

 باید معذرت خواهی رسمی صورت بگیرد

وی گفت: البته بی‌انصافی نکنیم چرا که پذیرش وزرا و معاونان وزرا بسیار خوب بوده اما این اتفاق در نهاد ریاست جمهوری افتاد و ما منتظر یک اعلام معذرت خواهی با تواضع هستیم یعنی باید طوری برخورد شود که دوستان در نهاد ریاست جمهوری که در کمال تاسف برای ما گارد آورده و بی‌ادبی کردند باید معذرت خواهی رسمی شود.

صرامی با اشاره به استیضاح وزیر نیرو، تصریح کرد: دیروز در سطوح کاری مجلس به دنبال کار استیضاح وزیر نیرو بوده اما چون در حال حاضر استیضاح وزیر علوم را در راه داریم شاید زمانی ببرد که اعلام وصول شوداما ما دست از استیضاح آقای چیت چیان به دلیل تعرض به جغرافیای استان اصفهان بر نمی‌داریم.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.