سرویس: غیر تولیدی » نقلی 01:00 - سه شنبه 28 مرداد 1393

مسائل زاینده‌رود را طوری پیگیری کنید که در شان مردم نجیب اصفهان باشد

رئیس حوزه علمیه اصفهان خطاب به مسئولان تاکید کرد: تمام اقدامات، فعالیت‌ها و پیگیری‌ها در مورد احیای حوضه آبریز زاینده‌رود باید در بستر قانونی و رعایت مقررات صورت پذیرد و در شأن مردم فهیم و نجیب اصفهان باشد.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور استاندار اصفهان در دیداری یک‌ ساعته با آیت‌الله حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان به تشریح مسائل استان و چالش‌ها و مشکلات پیش رو پرداخت.

وی با تشریح آخرین وضعیت پیشرفت طرح جامع احیای حوضه آبریز زاینده رود، به مشکلات و چالش‌های استان نیز اشاره کرد.

وی توضیحات کاملی را در خصوص مصوبات شورای امنیت کشور در مورد الزام وزیر نیرو به اجرای کامل مصوبات 9 گانه شورای عالی آب ظرف مدت دو ماه بیان کرد.

زرگرپور با بیان اینکه وزیر نیرو موظف به ارائه برنامه تحویل آب پائیزه به کشاورزان است، ادامه داد: در صورت مشارکت جدی‌تر وزیر نیرو، شاهد نتایج ملموس‌تر و بهتری در این زمینه خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد با الزام شورای امنیت کشور در این خصوص، زمینه لازم برای تحقق این مهم و تسریع آن فراهم شود.

در این دیدار آیت‌الله مظاهری نیز ضمن حمایت از اقدامات صورت گرفته، رهنمودهای لازم در خصوص رفع مشکلات و معضلات استان را ارائه کرد.

رئیس حوزه علمیه اصفهان تأکید کرد: کلیه اقدامات، فعالیت‌ها و پیگیری‌ها در مورد احیای حوضه آبریز زاینده‌رود باید در بستر قانونی و رعایت مقررات صورت پذیرد و در شأن مردم فهیم و نجیب اصفهان باشد.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.