سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 16:11 - دوشنبه 27 مرداد 1393

شهردار شهر حسن آباد:

مشکلات تربیت بدنی با ورود مدیر توانا حل می شود

شهردار شهر حسن آباد در جلسه ارئه راهکارهای ورزشی در تربیت بدنی گفت: داشتن یک مدیر توانا در تربیت بدنی منطقه می تواند بیشتر مشکلات مربوطه را حل نماید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی و ریئس هیئت فوتبال منطقه و مدیران باشگاه های ورزشی شهر حسن آباد جلسه ای جهت بررسی مشکلات باشگاه ها و ارائه راهکارها در محل شهرداری تشکیل شد. در ابتدای این جلسه شهردار ضمن خیرمقدم به حضار در مورد پتانسیل های موجود در منطقه در رشته های مختلف ورزشی سخنانی ایراد کرد.

 
حسین ایروانی در ادامه افزود: هدف ما بررسی مشکلات موجود در رابطه با ورزش و ارائه راهکارهایی جهت رفع این مشکلات می باشد.

 
وی تاکید کرد: ورزش فقط فوتبال و فوتسال نیست بلکه باشگاه ها باید طبق نیاز افراد برنامه های ورزشی خود را گسترش دهند و با توجه به برگزاری موفقیت آمیز جام رمضان امسال و حضور با شکوه مردم در سالن ورزشی بعنوان تماشا چی خود گواه توجه جوانان و نوجوانان به ورزش می باشد.

 
شهردار خاطر نشان کرد: ورزش باید رقابت همراه با اخلاق اسلامی باشد چرا که رقابت سالم موجب پیشرفت ورزش می شود.

 
این مقام مسئول شهرداری اذعان کرد: داشتن یک مدیر توانا در تربیت بدنی منطقه می تواند بیشتر مشکلات مربوطه را حل نماید.

 
علی جمشیدی یکی از مدیران باشگاه های ورزشی شهر در مورد ورزش و کم کاستی ها در منطقه مطالب خود را به صورت یک مقاله قرائت و تاکید کرد: داشتن یک مدیر توانا و شورای ورزشی و فرهنگ سازی در امر ورزش و تشکیل کارگاه ها و همایش های ورزشی می توانداثر خوبی بر روی پیشرفت ورزش منططقه و مردم داشته باشد.

 
مصطفی جمشیدی پیشکسوت فوتبال که خود از اصحاب ورزش بود با در نظر گرفتن مشکلات موجود بیان کرد: باید در منطقه استعدادها را شناسایی کنیم حتی در بانوان و از پتانسیل های بالقوه انها استفاده کرده و با اموزش در باشگا ه ها انها را به صورت بالفعل در آوریم، از تجربیات پیشکسوتان استفاده کنیم و انها را به میدان باز گردانیم.

وی خاطرنشان کرد: از انجایی که هیچ کدام از ما مبرا از خطا و اشتباه وقتی کسی از روی خیر خواهی تذکر می دهد و موردی را نقد می کند باید از ان بعنوان یک نعمت استقبال کرد و مسئولین ما باید روحیه انتقاد و تحمل ان را در خود بوجود آورند و کسانی هم که انتقاد می کنند باید به دور از هر گونه کینه توزی و دعوا های شخصی باشد. اگر این دو با هم و درکنار هم جمع شود ما یک قدم به جلو قدم برداشته ایم.ّ

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.