سرویس: اجتماعی » علمی 17:55 - دوشنبه 15 مهر 1392

تعامل هدفمند اوليا، رشد وبالندگي دانش آموزان

مدير آموزشگاه شهيد قيصري شهر حسن آبادگفت: به منظور همسو يي والدين و آموزش و پرورش، انتخابات انجمن اوليا و مربيان در مدارس امري ضروري و مهم محسوب مي شود.

DSC02966

مدير آموزشگاه شهيد قيصري شهر حسن آباد در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقويه عليا گفت :
مدرسه مهم ترين نهاد اجتماعي، تربيتي وآموزشي، و اصلي ترين ركن تعليم وتربيت است كه به منظورتربيت صحيح دانش آموزان درابعاد ديني، اخلافي، علمي، آموزشي، اجتماعي و كشف استعدادها وهدايت و رشد متوازن روحي و معنوي و جسماني آنان برابر ضوابط وزارت آموزش وپرورش تأسيس و در جهت بالا بردن دانش فرزندانمان تلاش می کند. اين نهاد با همكاري كليه ي كاركنان و با مشاركت دانش آموزان و اولياي آنان زير نظر مدير مدرسه اداره مي شود.

مهدي صادقي افزود: انجمن اوليا ومربيان هر مدرسه هيأت منتخبي است از اولياي دانش آموزان و مربيان همان مدرسه كه با تفاهم و صميميت به منظور تقويت همكاري و مشاركت اولياي دانش آموزان جهت كمك به ارتقاي كيفيت فعاليت هاي آموزش وپرورش و گسترش ارتباط خانه ومدرسه ، برطبق مقررات و ضوابط وزارت آموزش وپرورش انجام وظيفه مي نمايد.

وي اظهار داشت :در همين راستا براي همسو يي والدين و آموزش و پرورش انتخابات انجمن اوليا و مربيان در مدارس امري ضروري و مهم محسوب مي شود با همين هدف همزمان با سراسر كشور در منطقه جرقويه عليا نيز انتخابات انجمن اوليا و مربيان برگزار می شود.

مدرسه بعد از خانواده دومین مکان برای رشد استعداد و اجتماعی شدن است و انجمن اولیا و تعامل آنها با مدرسه  از مهم ترین عوامل درپی بردن به موانع رسیدن به اهداف متعالی می باشد.

DSC02965  DSC02972 DSC02975 DSC02977 DSC02980

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.