سرویس: اجتماعی 10:05 - دوشنبه 15 مهر 1392

اهتزاز پرچم پیامبر(ص) در افتتاحیه جشنواره فیلم کودک

در افتتاحیه جشنواره فیلم کودک، پرچم سبز رنگ برای ادای احترام به پیامبراکرم (ص) بر بلندای پرچم ایران اسلامی به اهتزاز در می‌آید.

به گزارش اصفهان شرق، بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان از امروز ساعت 18 رسماً آغاز به کار می‎کند. فضای متفاوت و زیبای افتتاحیه و اختتامیه جشنواره و برنامه‎های تدارک دیده شده برای آن از ویژگی‎های منحصر به فرد جشنواره فیلم کودک است.

هرساله این جشنواره به نام یکی از بزرگان و امامان معصوم رقم می‎خورد، بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان به نام امام علی(ع) و اهتزاز پرچمی که مختص ایشان برای این جشنواره تدارک دیده شده بود رقم خورد.

در جشنواره بیست و ششم فیلم کودک نام حضرت فاطمه(س) به عنوان مادر نمونه و همسر فداکار، جشنواره فیلم کودک را متبرک کرد و بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک نیز به‌نام مبارک پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا نامگذاری شده و نصب پرچم حریم نبوی به شکلی ویژه و اهتزاز آن، از برنامه‌های ویژه افتتاحیه خواهد بود.

پرچمی به سبز رنگ به نام حضرت محمد (ص) متبرک شده است و توسط دو کودک ابتدا در مکه طواف داده شده  سپس در مسجد‌النبی متبرک شده است و طی مراسمی خاص در جشنواره فیلم کودک و رونمایی می‎شود و در لحظات آغازین جشنواره با ادای احترام و تشریفات ویژه در بالای پرچم کشور عزیزمان ایران به اهتزاز در ‎می‎آید تا نام مبارک پیامبر اعظم تا سالیان سال پشتیبان کودکان سرزمین‎مان ایران باشد.

بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.