سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - دوشنبه 27 مرداد 1393

تأکید آیت‌الله‌العظمی مظاهری بر پیگیری مسائل احیای حوضه آبریز زاینده‌رود

استاندار اصفهان در دیداری یک ساعته با آیت‌الله‌العظمی مظاهری به بحث و گفت‌وگو درباره مسائل حوضه آبریز زاینده‌رود و چالش‌های پیش‌رو پرداخت و آیت‌الله‌العظمی مظاهری نیز در این دیدار بر پیگیری مسائل احیای زاینده‌رود تأکید کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور استاندار اصفهان در دیداری یک ساعته با حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری به تشریح مسائل استان و چالش ها و مشکلات پیش رو پرداخت.
استاندار اصفهان با تشریح آخرین وضعیت پیشرفت طرح جامع احیای حوضه آبریز زاینده‌رود، به مشکلات و چالش‌های استان نیز اشاره کرد.

وی توضیحات کاملی در خصوص مصوبات شورای امنیت کشور درباره الزام وزیر نیرو به اجرای کامل مصوبات 9گانه‌ شورای عالی آب ظرف مدت 2 ماه بیان کرد.

زرگرپور با بیان اینکه وزیر نیرو موظف به ارائه برنامه تحویل آب پائیزه به کشاورزان است، اظهار کرد: در صورت مشارکت جدی‌تر وزیر نیرو،‌ شاهد نتایج ملموس‌تر و بهتری دراین زمینه هستیم.

وی افزود: امیدار هستم که با الزام شورای امنیت کشور در این باره، زمینه لازم برای تحقق این مهم و تسریع آن فراهم شود.
در این دیدار آیت‌الله العظمی مظاهری نیز با حمایت از اقدامات صورت گرفته، رهنمودهای لازم در خصوص رفع مشکلات و معضلات استان را ارائه کرد.

مرجع عالیقدر جهان تشیع و رئیس حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: همه اقدامات، فعالیت‌ها و پیگیری‌ها درباره احیای حوضه آبریز زاینده‌رود باید در بستر قانونی و رعایت مقررات صورت پذیرد و در شأن مردم فهیم و نجیب اصفهان باشد.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.