اصفهان شرق

ساماندهی قبور شهدای گمنام هرند آغاز شد/ اختصاص 70 میلیون تومان به این طرح

کدخبر: 27841
1393/05/27 در ساعت 09:00

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: قبور شهدای گمنام هرند در بوستان شهدای گمنام، این شهر پس از چند سال آماده نکردن طرح ساماندهی، در پی تلاش شهردارهرند این روزها شاهد ساخت و سازهایی در راستای حفظ ارزشهای دوران دفاع مقدس و تکریم جایگاه والای شهدا است.

 
مهندس شهبازی شهردار هرند در این رابطه در گفتگوبا خبرنگار اصفهان شرق اظهار داشت: یکی از افتخارات شهر هرند این است که میزبان شهدای گمنام است ،شهدای عزیزی که آرامش وعزت ما مرهون زحمات وجانفشانی این عزیزان است.

 
مهندس شهبازی افزود: متاسفانه تاکنون نسبت به ساماندهی قبور شهدای هرند کوتاهی شده بود وشهرداری وظیفه خودش دانست که نسبت به احداث یادمان اقدام کند.

Vater-Mark47558-2
شهردارهرند ادامه داد: مراحل ابتدایی که بحث کف سازی یادمان است انجام شده وساخت یادمان در اصفهان در حال انجام می باشد وامیدواریم که در طول یک ماه آینده نسبت به تکمیل این یادمان اقدامات لازم را انجام داده باشیم.

 
وی افزود: برای ساخت یادمان شهدای گمنام شهر هرند مبلغ 70 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

Vater-Mark-(2)1
بنابر این گزارش، پایگاه خبری تحلیلی شرق اصفهان(اصفهان شرق)پیش از این در گزارش های خود با عنوان های”گمنامان گمنام،قبور مطهر شهدای بی یادمان، گذر لحظه ها درطرح یادمان شهدای گمنام” خواستار ساماندهی این مکان معنوی شده بود که خوشبختانه شهردارهرنددر این زمینه پیشقدم شد.
پیکر3 شهید مطهر از سالها قبل در بوستان شهدای گمنام هرند به خاک سپرده شدند و در طول این سالها محل زیارت زائران و برگزاری مراسم ها و آئین های مذهبی بوده و امید است با اجرای یادمان، این مکان به محلی درخور نام شهدای گمنام تبدیل شود.

Vater-Mark-(2)7774