اصفهان شرق

رویکرد مثبت ما در اینترنت زمینه ی افزایش گردشگران مجازی است

کدخبر: 2784
1392/07/15 در ساعت 18:26

به گزارش صاحب نیوز:

احمد صادقی بخشدار بخش ورزنه در گفتگو با اصفهان شرق گفت: یکی از اهداف دولت جدید توسعه فضای مجازی و فناوری اطلاعات می باشد. در این زمینه و در حوزه منطقه شرق و بخش بن رود می بایست زمینه را درجهت زیر ساخت های گردشگری در فضای مجازی اعمال کنیم تا بتواند موجب بالاتر رفتن دستاوردهای مثبت در منطقه باشد.

وی بیان داشت: وبلاگ زمینه ی مناسبی را برای جوانان ایجاد می کند و می بایست با قلم مثبت خود نوشته ها را محترمانه و به دور از لطمه زدن به فرد و جایگاه بنویسیم.

بخشدار افزود: در فضای مجازی با تفکر خوب و نوشته های مطلوب می توان ورزنه را به بهترین شکل به کسانی که در اینترنت این شهر را سرچ می کنند، نشان داد.

صادقی در زمینه ی اهداف آینده تصریح کرد: رویکرد فرهنگی مناسب از مهم ترین فعالیت ما است که دراین زمینه ابتدا از خود و بخشداری و به مرور در شهر ورزنه به لطف خداوند اجرا خواهد شد، تا بتواند مردم زحمت کش و فعال ورزنه را به همه معرفی کند.

احمد صادقی به فعالان فضای مجازی گفت: کسانی که در این فضا  فعالانه و با اهداف مثبت وارد شده اند توجه داشته باشند که کم کاری افراد ویا پیش نرفتن برخی کارها نباید نوشته های تند و جدا از احترام را سبب شود بلکه محترمانه  نوشته ها را منتشر کنیم تا خاطره ی خوش در فکر مسئول بماند نه اینکه موجبات ناراحتی فرد شود.

وی در پایان متذکر شد: رفتار و افکار ما موجب ساختن جامعه می شود و در این زمینه دقت نوشته و احترام در کلام را می طلبد.