سرویس: تولیدی » خبر پوششی 19:57 - یکشنبه 26 مرداد 1393

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر:

افتخار سپاه مردمی بودن اوست/ محرومیت زدایی یکی از ماموریت های ما در کشور است

فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر در افتتاح پروژه نمادین روستای کبریت گفت: بحث محرومیت زدایی در کنار دیگر ماموریت های سپاه از افتخارات است.

به گزارش اصفهان شرق: افتتاح پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء به صورت نمادین در مسجد حضرت رسول روستای کبریت از توابع بخش بن رود با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه قرب کوثر، مسئولین استانی و محلی برگزار شد.

سردار حزنی با توجه به رویکرد مردمی سپاه اظهار داشت: سپاه در تمام صحنه هایی که مردم با مشکل مواجه می باشند در کنار مردم استو کلا راهبرد سپاه برای مردم کشور می باشد.

وی محرومیت زدایی را وظیفه دولت دانست و افزود: هر چند که محروم زدایی از وظایف دولت است ولی ذات سپاه در کنار مردم است و یکی از ماموریت هایی که در سراسر کشور دنبال می شود بحث محرومیت زدایی، مردم دوستی و مردم نوازی می باشد که در داخل و خارج کشور جزء افتخارات این ارگان می باشد.

Vater-Mark-(2)786576767

فرمانده قرارگاه قرب کوثر از انجام 298 پروژه در این قرارگاه خبر داد و گفت: با کمک دکتر کامران نماینده مردم اصفهان و شناسایی مکانهای راه اندازی پروژه ها در شرق اصفهان توانستیم 24 پروژه جهت تکمیل و ساخت اماکن مورد نیاز مردم داشته باشیم و امیدواریم این بحث را دنبال کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که با رایزنی با مجلس در سال 94 بتوان در جهت کمبودهای مناطق محروم موثرتر وارد شد و بتوان در بحث خشکسالی اقداماتی را انجام داد.

دکتر کامران با قانع خواندن مردم شرق اصفهان گفت: امیدواریم بتوان آنچه رضای خدا در آن است برای مردم شرق اصفهان انجام دهیم، مردمی که روزگاری با فروختن کلش های مزرعه سرمایه به دست می آوردند امروز به واسطه خشکسالی دچار فقرمالی شده اند و در این زمینه وظیفه داریم تا از مردم حمایت کنیم.

Vater-Mark-(2)75745

صادقی بخشدار بن رود ضمن تشکر از سردار حزنی به واسطه حضور سودمند در شرق اصفهان خاطرنشان کرد: ما هر چه داریم از شبیخون فرهنگی است که حضرت آقا هشدار ورود آنرا داده بودند و حال توسعه فضای معنوی و مساجد یکی از برنامه هایی است که در پیشبرد معنوی این امر مهم است.

وی با اشاره به وضعیت اسف بار مردم بخش های جلگه و بن رود که بیشترین سابقه ایثارگری را دارند گفت: مردم به نان شب محتاج هستند و از مسئولین خواستار هستیم تا با قدم های فعالی که برمی دارند بتوانند دردی از مردم را کاهش دهند.

Vater-Mark-(2)7575757

گفتنی است سردار حزنی به همراه دکتر کامران و سرهنگ انوری فرمانده قرارگاه سازندگی استان اصفهان از طرح ساماندهی رودخانه زاینده رود بازدید داشتند.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “افتخار سپاه مردمی بودن اوست/ محرومیت زدایی یکی از ماموریت های ما در کشور است”

  1. ali گفت:

    دو صد گفته چون نیم کردار نیست!!!!!

    باید دید تو عمل حضرات چه میکنن!
    در ضمن اقای بخشدار گفتن ” توسعه فضای معنوی و مساجد یکی از برنامه هایی است که در پیشبرد معنوی این امر مهم است.” ما به اندازه کافی مسجد تو همه روستاها داریم و نباشه هم خود مردم میدونن چه کنن. شما لطف فکری به حال اشتغال جوانان و بیکاری میان سالان و فقر مردم بکنید!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.