سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - شنبه 25 مرداد 1393

نجات معجزه‌آساي راننده کامیون پس از سقوط از پل سه طبقه چمران در اصفهان+ عكس

بعدازظهر روز شنبه، يك دستگاه كاميون از پل سه طبقه چمران در اصفهان سقوط كرد كه خوشبختانه با وجود شدت وقوع اين حادثه، راننده‌ي كاميون، تنها از ناحيه اعضاي مختلف بدن، دچار ضربه شد و خطري متوجه جان ساير همشهريان نگشت.

به گزارش اصفهان شرق؛ حدود ساعت ۱۵ و ۷ دقيقه روز شنبه، ۱۸ مردادماه، يك دستگاه كاميون از پل سه‌ طبقه چمران اصفهان سقوط كرد.
شايان ذكر است، خوشبختانه با وجود شدتِ اين حادثه‌، راننده‌ ۳۰ ساله‌ي كاميون، جان سالم به در برد و تنها از ناحيه اعضاي مختلف بدن، دچار ضربه شد.
بر اساس اين گزارش، راننده‌ي كاميون پس از حضور عوامل امدادي در صحنه‌ي حادثه، توسط آمبولانس به بيمارستان امين اصفهان منتقل شد.
تصاویر ثبت شده توسط دوربین عکاس خبرگزاری ایمنا، حاکی از آن است که شدت این حادثه به قدری بوده که دکل روشنایی اتوبان بر اثر برخورد کامیون با آن شکسته و بر عرض مسیر زیر گذر سقوط کرده است؛ لذا چنانچه ترافیک خیابان بیشتر بود، به طور قطع، دکل بر روی خودروهای عبوری سقوط می‌کرد و ضمن به خطر افتادن جان سرنشینان آن‌ها، تصادف زنجیره‌ای را به همراه داشت؛ اما خوشبختانه به طور معجزه‌آسایی، تعداد زیادی از شهروندان ما از وقوع حادثه‌ای خطرناک جان سالم به در بردند و هیچ تلفات جانی در این اتفاق وجود نداشت.
گفتني است، سرهنگ فرجي، كارشناس پليس راهنمايي و رانندگي اصفهان، علت اين حادثه را عدم توانايي راننده در كنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه اعلام كرد.

این گزارش حاکی است، در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال ۹۱ نیز شاهد حادثه‌‌ی سقوط یک دستگاه پژو ۴۰۵ از بالای پل چمران بودیم که یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت؛ در حادثه مذکور حدود ساعت ۱۸، یک دستگاه خودروی سواری پژو که از روی پل چمران با سرعت زیاد در حال حرکت بود به شدت با گاردریل‌های کنار پل برخورد و به پایین سقوط کرد.

حال، این سوال مطرح است که آیا مقررات ترافیکی خاصی برای منع عبور وسایل نقلیه سنگین از روی پل در ساعات پر تردد روز وجود ندارد؟ و نکته دیگر اینکه علت وقوع اینگونه حوادث سقوط از روی پل چمران به دفعات متعدد، چه می‌تواند باشد؟

منبع: ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.